تاکید بر ضرورت آزادی زندانیان در بحرین


تاکید بر ضرورت آزادی زندانیان در بحرین

جمعیت وفاق ملی بحرین بر لزوم آزادی زندانیان اندیشه دربند رژیم آل خلیفه تاکید کرد

تاکید بر ضرورت آزادی زندانیان در بحرین
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ جمعیت وفاق ملی بحرین بر لزوم آزادی زندانیان اندیشه و عقیده بخصوص یکی از زنان دربند رژیم آل خلیفه تاکید کرد.
جمعیت وفاق ملی بحرین در صفحه اختصاصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: ما خواستار آزادی "فاطمه علی" زندانی زن سیاسی هستیم؛ او در زندان‌های آل خلیفه در معرض انواع شکنجه‌ها قرار دارد و دستگاه امنیتی بحرین وی را شکنجه می‌کند. این در حالی است که فاطمه علی در دادگاهی که نه عادلانه است و نه قانونی، مظلومانه محکوم شده است و هم اکنون نیز در زندان‌های بحرین به سر می‌برد.
حساب کاربری اینترنتی جمعیت الوفاق ملی بحرین همچنین در توئیت دیگری با اشاره به دیگر زندانی اندیشه به نام زکیه البربوری نوشت: البربوری شهروند زن بحرینی است که به اتهامات سیاسی در حبس است. از جمله اتهاماتی که به این زندانی اندیشه زده شده است داشتن مواد منفجره در داخل منزل است. همچنین وی متهم به دریافت پول از ایران بوده و عضو جریان الوفاء الاسلامی است. وی در تاریخ هفدهم ماه مه سال ۲۰۱۸ بازداشت و به ۵ سال حبس محکوم شده است.
حساب کاربری اینترنتی «جمعیت الوفاق ملی بحرین تاکید کرد زکیه البربوی در زندان در معرض انواع سوء رفتار‌ها و شکنجه‌ها قرار دارد بگونه‌ای که او اجازهندارد به مدت زیاد از نور آفتاب استفاده کند. بی مبالاتی در زمینه مداوای بیماری وی و رفتار‌های ناشایست با وی ادامه دارد. او را از داشتن برخی کتاب‌ها محروم کرده اند. در ملاقات‌های وی با خانواده اش از دیواری شیشه‌ای استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟