بازدید وزیر کشور از یک کارخانه در حال احداث در فارس با هدف گره‌گشایی از مشکلات


بازدید وزیر کشور از یک کارخانه در حال احداث در فارس با هدف گره‌گشایی از مشکلات

شیراز-ایرنا- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به شیراز از کارخانه کاغذ زاگرس فارس واقع در بخش زرقان این شهرستان بازدید کرد.

وزیر کشور که از سوی معاون اول رئیس جمهوری به عنوان جانشین ستاد فرمانده اقتصاد مقاومتی در استان فارس تعیین شده در جریان این بازدید در گفت و گو با مدیر این واحد صنعتی به بررسی مسایل و مشکلات پیش روی کارخانه کاغذ زاگرس فارس پرداخت.
رحمانی فضلی در جریان این بازدید از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای و نیز معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، استاندار و معاونان وی، نمایندگان مردم آباده، بوانات و خرمبید؛ مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان فارس همراهی می شد.
استاندار فارس مردادماه سال جاری در جریان بازدید از این کارخانه با اشاره به اینکه کارخانه کاغذ زاگرس هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، تکمیل و بهره برداری از این پروژه را گامی موثر در راستای ایجاد اشتغال در استان دانست و گفت: این صنعت که صنعتی پایه محسوب شده و سبب تولید بخش درخور توجهی از مواد اولیه در داخل کشور می‌شود.
عنایت الله رحیمی افزود: با توجه به محدودیت هایی که اخیرا در زمینه وارد کردن کاغذ برای صنعت نشر و چاپ به وجود آمده است راه اندازی کارخانه کاغذ زاگرس با تامین بخشی از این نیاز در مسیر رونق تولید اثر گذار خواهد بود.
وزیر کشور قرار است فردا پنجشنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان فارس حضور یابد و ضمن رونمایی از سند پیشران توسعه استان، مسایل و مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی را بررسی کند.
رحمانی فضلی پس از انتصاب به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان فارس ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای این وزارتخانه را به استان فارس فرستاد که وی طی ۲ هفته از همه شهرستان‌های این استان بازدید و مسائل و مشکلات را احصا کرد.
نتیجه بررسی مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی در استان فارس منجر به تنظیم سند پیشران توسعه استان شد.
۹۲۵۴ / 2027

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...