آمادگی برای توزیع شبانگاهی گذرنامه‌های اربعین


رئیس ستاد اربعین شرکت پست: زائران می‌توانند برای دریافت گذرنامه از ساعت 20 تا 22 به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

آقای حسین غضنفری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: با نزدیک شدن به ایام اربعین، تقاضا برای صدور گذرنامه افزایش پیدا می‌کند و نوبت‌های کاری ۲۴ ساعته برنامه ریزی شده است تا به محض دریافت گذرنامه بتوانیم آن را ارسال کنیم.
وی گفت: این اقدام در روز‌های تعطیل هم انجام خواهد شد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران افزود: امسال پلیس برای زائرانی که قصد زیارت به عتبات عالیات را دارند و گذرنامه‌های آن‌ها در زمان سفرشان آماده نمی‌شود برگه‌ای به نام تذکره تحویل می‌دهد که توزیع این تذکره‌ها نیز به عهده ماست و قطعا پس از پایان سفر، گذرنامه این افراد به نشانی شان پست خواهد شد.
آقای غضنفری گفت: از ۱۳ مهر به بعد علاوه بر توزیع گذرنامه‌ها در باجه‌های اصلی پستی در طول روز، از ساعت ۲۰ تا ۲۲ امکان تحویل گذرنامه برای کسانی که عجله دارند نیز در باجه‌های پستی فراهم شده است.
وی افزود: البته ۴۸ ساعت پس از ارسال پیامک صدور گذرنامه به زائران، این گذرنامه‌ها به نشانی زائران پست خواهد شد و تا جایی که ممکن است زائران برای دریافت گذرنامه به باجه‌های پستی مراجعه نکنند.
آقای غضنفری گفت: برای شهر تهران مراجعه کنندگان می‌توانند به نزدیک‌ترین باجه پستی محل سکونتشان مراجعه کنند که در همین خصوص باجه سعدی بازار، چهارراه لشکر، شهرک قدس، مفتح، میدان رسالت، نبرد جنوبی، شهرری و باجه پل صدر آماده توزیع است و در سایر استان‌ها نیز واحد اصلی هر استان کار توزیع گذرنامه‌ها را به عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات