اسلاویا پراگ 0-2 بروسیا دورتموند؛ پیروزی با مشقت به لطف سرعت اشرف


اسلاویا پراگ 0-2 بروسیا دورتموند؛ پیروزی با مشقت به لطف سرعت اشرف

بریس اشرف حکیمی فاوره را از زیر فشار بیرون کشید.

طرفداری- بروسیا دورتموند در دیداری دشوار مقابل حریفی سرسخت در پراگ، موفق به کسب سه امتیاز شد.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 10 مهر 98 (دوم اکتبر 2019)

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا | هفته دوم از مرحله گروهی فصل 2019/20

گلزن: اشرف حکیمی (2)

شرح بازی

بازی با دو حمله جدی از سوی دورتموند آغاز شد. اما این موقعیت‌ها برای میهمان از دست رفت. نیمه اول تقریبا متعادل بود. برای دقایقی دورتموند توپ و میدان را در اختیار داشت و دقایقی نیز اسلاویا پراگ. اسلاویا پراگ همانطور که در بازی اول مقابل اینتر نشان داده بود نیز، به هیچ وجه تیم دست و پا بسته‌ای نبود. آن‌‌ها دقیقه 21 یک موقعیت خوب را با ماسوپوست از دست دادند. تک به تکی که بورکی آن را دفع کرد. دقیقه 40 نیز فرصت باز کردن دروازه دورتموند را داشتند.

دورتموند اما موقعیت‌های بیشتری داشت. موقعیت‌هایی که در نبود آلکاسر ساده‌تر از دست می‌رفت.

اشرف حکیمی دقیقه 35 گل اول بازی را به زیبایی و در یک حرکت انفرادی وارد دروازه حریف کرد. او دقیقه 39 نیز با پاس عمقی که گریرو برای او ارسال کرد، شانس دو گله کردن خودش و تیمش را داشت، اما قدر این موقعیت را ندانست تا نیمه اول با برتری 0-1 دورتموند به پایان برسد.

نیمه دوم را اسلاویا پراگ با موقعیت آغاز کرد. یک فرصت ایستگاهی خوب که به دیوار دفاعی برخورد کرد و از دست رفت. دقایقی بعد تکسل یک موقعیت تک به تک را به بیرون زد.

هرچه از زمان بازی گذشت حملات اسلاویا پراگ افزایش پیدا کرد. میزبان چه در موقعیت و چه در مالکیت آمار بهتری از دورتموند ثبت کرد. اسلاویا پراگ فشار زیادی روی دورتموند ایجاد کرد اما شاید تنها ضعف آن‌ها ایجاد موقعیت و ضربات آخر بود.

برخلاف جریان بازی دورتموند روی یک ضدحمله درست شبیه به گل اول، به گل دوم خود رسید. برانت پاس گل داد و اشرف حکیمی گلزنی کرد تا اسلاویا پراگ امیدی به 4 دقیقه وقت‌های تلف شده نداشته باشد.

دورتموند با این پیروزی چهار امتیازی و فعلا (پیش از بازی بارسلونا - اینترمیلان) صدرنشین شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

اسلاویا پراگ 0-2 بروسیا دورتموند؛ پیروزی با مشقت به لطف سرعت اشرف

شرح گل ها

اسلاویاپراگ 0-1 دورتموند | حکیمی (دقیقه 25): روی ضدحمله دورتموند، برانت یک پاس عمقی خوب را برای اشرف حکیمی فرستاد، اشرف مسافت زیادی را با توپ طی کرد تا به محوطه جریمه حریف برسد، یک سر توپ، جا گذاشتن گلر و باز کردن دروازه خالی از دروازه‌بان در میان چند دفاع حریف، کاری بود که اشرف به زیبایی انجام داد.

اسلاویاپراگ 0-2 دورتموند | حکیمی (89): این گل نیز شبیه گل اول بود. ضدحمله برای دورتموند، پاس عمقی برانت برای اشرف حکیمی و این بار اشرف توپ را از میان پاهای دروازه‌بان وارد دروازه کرد.

خلاصه بازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟