سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance مشخص شد


رسانه کلیک – شرکت ریف انترتینمنت چندی پیش با همکاری استودیوی «تیلون» سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance را مشخص کرد. بی شک، سال 2019 میلادی یکی از بهترین دوره ها برای طرفداران پر و پا قرص سری ترمیناتور به شمار می رود، چرا که کمتر از یک ماه دیگر قسمت جدید […] نوشته سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance مشخص شد اولین...

رسانه کلیک – شرکت ریف انترتینمنت چندی پیش با همکاری استودیوی «تیلون» سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance را مشخص کرد.

بی شک، سال 2019 میلادی یکی از بهترین دوره ها برای طرفداران پر و پا قرص سری ترمیناتور به شمار می رود، چرا که کمتر از یک ماه دیگر قسمت جدید این مجموعه سینمایی به نام Terminator: Dark Fate روی پرده سینما خواهد رفت و در طرف دیگر، اثر ویدیویی این فرانچایز که به Terminator: Resistance معروف است، به زودی برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

حال، به نظر می رسد فرآیند ساخت و توسعه این بازی مورد انتظار رو به اتمام بوده و بخش های زیادی از آن خلق شده است. از این رو، در حالی که چیزی در حدود شش هفته با عرضه این اثر فاصله داریم، ساعاتی پیش شرکت شرکت ریف انترتینمنت (Reef Entertainment) و استودیوی تیلون (Teylon) از مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance پرده برداشتند. بر این اساس، اگرچه تفاوت خیلی زیادی میان سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان به چشم نمی خورد، اما ظاهرا غالب پی سی بازها به راحتی قادر به اجرا و تجربه بازی روی پلتفرم خود خواهند بود.

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance

رزولوشن: 1080p | نرخ فریم: 60 فریم بر ثانیه
سیستم عامل: ویندوز 7، ویندوز 8.1 و ویندوز 10معماری پردازنده و سیستم عامل: 64 بیتیپردازنده شرکت اینتل: Core i3 4160 با فرکانس 3.6 گیگاهرتزپردازنده شرکت ای‌ام‌دی: FX 8350 با فرکانس 4.0 گیگاهرتزرم: 8 گیگابایتکارت گرافیک شرکت انویدیا: GeForce GTX 1050پردازنده گرافیک شرکت ای‌ام‌دی: RX 560حافظه کارت گرافیک: دو گیگابایتدایرکت ایکس: نسخه 11فضای مورد نیاز: 32 گیگابایت

سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance مشخص شد

سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance مشخص شد

سیستم پیشنهادی بازی Terminator: Resistance

رزولوشن: 1440p | نرخ فریم: 60 فریم بر ثانیه
سیستم عامل: ویندوز 7، ویندوز 8.1 و ویندوز 10معماری پردازنده و سیستم عامل: 64 بیتیپردازنده شرکت اینتل: Core i5 8400 با فرکانس 2.8 گیگاهرتزپردازنده شرکت ای‌ام‌دی: Ryzen 5 2600 با فرکانس 3.4 گیگاهرتزرم: 8 گیگابایتکارت گرافیک شرکت انویدیا: GeForce GTX 1070پردازنده گرافیک شرکت ای‌ام‌دی: Radeon RX 590حافظه کارت گرافیک: چهار گیگابایتدایرکت ایکس: نسخه 11فضای مورد نیاز: 32 گیگابایت

داستان بازی نزدیک به 31 سال پس از حوادث Judgment Day روایت می شود که شما در نقش یک سرباز جوان به نام جیکوب ریورز (Jacob Rivers) در شهر لس آنجلس وارد نبرهای خطرناکی می شوید. این سرباز به خاطر اجرای صحیح وظایف خود، مورد انتخاب اسکای‌نت (Skynet) قرار می گیرد که از سوی این شرکت برای تعیین سرنوشت بشریت دست به مبارزه با دشمنان می زند.

شایان ذکر است؛ بازی Terminator: Resistance در تاریخ 24 آبان ماه سال جاری (پانزدهم نوامبر) روی پلتفرم‌ های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و رایانه‌ های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود. این تاریخ مربوط به عرضه بازی در مناطق اروپایی بوده کاربران آمریکای شمالی از روز 12 آذر ماه (3 دسامبر) قادر به تجربه این اثر خواهند بود.

در پایان، دیدگاه شما در رابطه با بازی Terminator: Resistance چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان می تواند انتظار بازیکنان و هواداران سری ترمیناتور را برآورده کند؟ نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...