27 مهر، آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتاب خوانی «حماسه حسینی»


27 مهر، آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتاب خوانی «حماسه حسینی»

دولت آبادی با بیان اینکه جوایز مسابقه کتاب خوانی «حماسه حسینی» شامل 100 جایزه پنج میلیون ریالی است، گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا 27 مهرماه جاری اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سیدالشهدا (علیه السلام) مسابقه کتاب ‌خوانی «حماسه حسینی» به همت ستاد هماهنگی کانون‌ های و هنری مساجد کشور در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسابقه کتاب خوانی «حماسه حسینی» در راستای ترغیب عموم مردم به کتاب و کتاب خوانی و ترویج اندیشه‌ ها و معارف اسلامی در پنج مرحله برگزار می ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه توسط بنیاد علمی و فرهنگی شهید استاد مرتضی مطهری و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حال برگزاری است.

دولت آبادی اضافه کرد: «حماسه حسینی» اثر استاد شهید مرتضی مطهری است و شامل ۷۰ صفحه منتخب بوده که شرکت ‌کنندگان می ‌توانند با دانلود اپلیکیشن جامع استاد مطهری از سایت بنیاد شهید مطهری به نشانی motahari.ir و یا سامانه www.bachehayemasjed.ir مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوایز این مسابقه شامل ۱۰۰ جایزه پنج میلیون ریالی است، گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا 27 مهرماه جاری اعلام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌ توانند ضمن شرکت در این مسابقه و بهره‌ مندی از جوایز آن، از همه آثار استاد مطهری به صورت رایگان بهره ‌مند شوند، گفت: به ازای هر نفر شرکت کننده، 40 امتیاز از طرف مرکز برای کانون فرهنگی و هنری لحاظ می شود.

دولت آبادی گفت: علاوه بر جوایز کلی که از سوی بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری به شرکت کنندگان تعلق می گیرد، ستاد هماهنگی کانون های مساجد نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان عضو کانون های فرهنگی هنری که از طریق سامانه «بچه های مسجد» ثبت نام نمایند ( 30 نفر ) و همچنین مدیران کانون های فرهنگی هنری که بیشترین شرکت کننده را داشته باشند ( 10 نفر ) کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش ریالی پنج میلیون ریال اهدا خواهد کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟