بررسی بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده در صحن علنی مجلس


بررسی بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده در صحن علنی مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده در صحن علنی مجلس در حال بررسی است گفت: با تلاش های دو ساله در کمیسیون اقتصادی مجلس مقرر کردیم که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاها در حمایت از بخش های مختلف گذاشته شود.

به گزارش ایسنا، دکتر "محمدرضا پورابراهیمی" در جمع شرکت کنندگان در ورزش صبحگاهی خانوادگی شهر کرمان عنوان کرد: کلید مواجهه و یا حل مسائل درمانی را در سلامت ناشی از پیشگیری می دانیم که بهترین آن هم ورزش است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به اقدامات صورت گرفته در حوزه قوانین و مقررات مرتبط با ورزش بیان کرد: در حد توانمان حمایت های لازم را برای حوزه ورزش به کار می گیریم.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوه در صحن علنی مجلس در حال بررسی است گفت: با تلاش های دو ساله در کمیسیون اقتصادی مجلس مقرر کردیم که ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاها در حمایت از بخش های مختلف گذاشته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخشی از مالیات ارزش افزوده را برای حمایت از حوزه ورزش در نظر گرفته ایم و تمام توجه ما به این است که این موضوع را بتوانیم پیگیری کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج