راهیابی گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآنی دانش آموزان مازندران به مسابقات کشوری


راهیابی گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآنی دانش آموزان مازندران به مسابقات کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: دو گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی از شهرستان‌های بابل و جویبار به مرحله کشوری مسابقات همخوانی راه یافتند.

راهیابی گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآنی دانش آموزان مازندران به مسابقات کشوریمحمودتنها، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: پس از دریافت آثار از گروه‌های هم‌خوانی و هم‌سرایی قرآن کریم در این استان، این آثار برای ارزیابی مقدماتی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.
وی افزود: در مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران رشته هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، پس از ارزیابی‌ها، گروه حنان دارالقران امام حسن مجتبی(ع) بابل و در بخش برادران گروه آل طه شهید بهشتی موفق شدند به عنوان گروه منتخب به مرحله کشوری راه یابند.
مرحله نهایی این مسابقات در هفته پایانی آبان‌ماه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و گروه‌های راه یافته، در مرحله نهایی، دو اثر هم‌سرایی و هم‌خوانی اجرا شده در مرحله مقدماتی را اجرا می‌کنند.
شایان ذکراست گروه ابرار مازندران از دارالقران امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری و حنان دارالقران امام حسن مجتبی(ع) بابل در سنوات گذشته رتبه اول و دوم کشور را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟