شهدای بسیاری برای تداوم ارزش‌های اسلامی داده‌ایم


شهدای بسیاری برای تداوم ارزش‌های اسلامی داده‌ایم

مراغه - ایرنا - عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی در جامعه گفت: شهیدان بسیاری برای تداوم و استمرار ارزش‌های الهی و اسلامی داده‌ایم از این رو مظاهر دینی و اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مراغه افزود: عفاف، حجاب و اقامه نماز از ارزش هایی هستند که برای صیانت از آنها خون داده ایم و مدیران ادارات باید به این مقوله ها اهمیت دهند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه ها و نهادها نباید در زمینه برپایی نماز جماعت اول وقت در محل کار، کوتاهی کرده و بانوان کارمند و شاغل در ادارات نیز باید شئونات اسلامی، عفاف و حجاب را مراعات کنند.
پورمحمدی افزود: در دانشگاه ها و مدارس نیز باید ارزش های اسلامی از سوی اساتید، مربیان و تبیین و سووالات دانشجویان و دانش آموزان در این موارد باید به نحو درخور پاسخ داده شوند.

فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: مدیران ادارات در زمینه اقامه نماز جماعت در نهادها و دستگاه های شهرستانی اهتمام کافی داشته باشند.
حمید شکری همچنین از تلاش های مسوولان ادارات و نهادها در جهت برگزاری باشکوه آیین های عزاداری حسینی تقدیر کرد.

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ نماز و اقامه آن در جامعه باید رویکرد دستگاه های مختلف باشد.
اسدالله ضیائی افزود: وجود و نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه نیازمند تلاش مدیران به ویژه نهادهای فرهنگی و متولی امر در این راستاست.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!