آیت الله تحریری: راه اخلاص منحصر به انبیا و اهل بیت نیست


آیت الله تحریری: راه اخلاص منحصر به انبیا و اهل بیت نیست

شفقنا-عضو هیات علمی جامعه المصطفی گفت: سبقت گیرندگان در خیرات باید کسانی باشند که در صحنه عمل تلاش به جهاد کنند و امام راحل از جمله کسانی هستند که در این راه حرکت کرده و به معارف عمیق این حقایق دست پیدا کرده اند. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله محمدباقر تحریری عصر امروز در مراسم گرامیداشت آیت […]

آیت الله تحریری: راه اخلاص منحصر به انبیا و اهل بیت نیست

شفقنا-عضو هیات علمی جامعه المصطفی گفت: سبقت گیرندگان در خیرات باید کسانی باشند که در صحنه عمل تلاش به جهاد کنند و امام راحل از جمله کسانی هستند که در این راه حرکت کرده و به معارف عمیق این حقایق دست پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، آیت الله محمدباقر تحریری عصر امروز در مراسم گرامیداشت آیت الله حاج شیخ هادی فقهی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: شاگردان علامه طباطبایی ارتباط بسیار معنوی با ایشان داشته اند.

او افزود: خداوند متعال انسان را با فراهم کردن شرایطی به اخلاص خود مخلص می کند، راه اخلاص منحصر به انبیا و اهل بیت(ع) نبوده و همه می توانند با رعایت آداب در این مسیر حرکت کنند.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه راه رسیدن به خداوند برای انسان ها باز است، گفت: انسان می تواند به جایگاهی برسد که به اندازه خود توان توصیف الهی را داشته باشد.

او بیان کرد: خداوند می فرماید که ما کتاب را در بین بندگان به ارث گذاشتیم، انسان ها در برخورد با کتاب سه دسته اند، عده ای برای رسیدن به حقایق کتاب سبقت گرفته اند، مرحوم علامه طباطبایی در این مسیر انسان های بسیاری را تربیت کردند و مرحوم آیت الله فقیه نیز در همین مسیر به هدایت گری می پرداخت.

تحریری یادآور شد: مسیر چنین افرادی، مسیر خاص معرفت الله بوده و سبقت کنندگان بر خیرات، به دور خداوند می چرخند و جز خداوند را طلب نمی کنند.

او ادامه داد: سبقت گیرندگان در خیرات باید کسانی باشند که در صحنه عمل تلاش به جهاد کنند و امام راحل از جمله کسانی هستند که در این راه حرکت کرده و به معارف عمیق این حقایق دست پیدا کرده اند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی