شهروندان پردیسی 67 هزار بار با 110 تماس گرفتند


شهروندان پردیسی 67 هزار بار با 110 تماس گرفتند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی پردیس گفت: شهروندان امسال 67 هزار بار با پلیس 110 تماس گرفته‌اند که با توجه به رشد 2 برابری جمعیت شهرستان ارتباط خوبی با مردم و پلیس برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسنوند در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد مثبت نیروی انتظامی اظهار داشت: کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر، بازرسی از ۶۵۰ منزل، جمع آوری ۳۵۰ معتاد متجاهر و اعزام به کمپ ماده ۱۶ خارج از شهرستان پردیس، ۳۰۰ مورد بررسی و پی‌گیری پرونده های کلاهبرداری در فضای مجازی توسط پلیس فتا بخشی از عملکرد یکساله نیروی انتظامی شهرستان پردیس است.

وی با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به نسل جوان برای دور شدن از آسیب ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: جوانان بزرگترین سرمایه هر جامعه هستند و برای پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی مشارکت تمام اقشار جامعه با نیروی انتظامی ضرورت دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هشت هزار واحد صنعتی در شهرستان پردیس فعالیت دارند و اتباع بیگانه در برخی از این مراکز به کار مشغول هستند و بر اساس آمار تاکنون ۳ هزار و ۵۳۳ نفر از اتباع به جرم های مختلف دستگیر و تحویل اردوگاه برای طرد از جامعه شدند و از ۱۲ قتل رخ داده در شهرستان ۸ فقره توسط اتباع اتفاق افتاده است.

حسنوندبا بیان اینکه مادران الگوی دختران در سبک پوشش هستند، اظهارداشت: مادرانی که هنجارها را زیر پا می‌گذارند و با پوشش نامناسب در جامعه حاضر می شوند، الگویی برای هنجارشکنی دختران خود در جامعه هستند.

وی افزود: ساماندهی هیات‌های مذهبی، مقابله با رانندگان بدحجاب با تذکر در مرحله اول و توقیف خودرو خاطی در مرحله بعدی و به کارگیری جوانان بومی برای خدمت سربازی در شهرستان بخش دیگری از فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان پردیس است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اعتماد مردم به ما سرمایه ای بسیار ارزشمند و مایه مباهات ما است.

حسنوند با اشاره به جاده های پر تردد هراز و فیروز کوه اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پلیس آمار تصادفات در این مسیر پر تردد از یکسال گذشته تاکنون ۲۴ درصد کاهش داشته است.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز