گواردیولا: مقابل وولورهمپتون باید باهوش بود؛ کایل واکر به تیم ملی دعوت شود یا نه، از نظر من بازیکن معرکه‌ای است


گواردیولا: مقابل وولورهمپتون باید باهوش بود؛ کایل واکر به تیم ملی دعوت شود یا نه، از نظر من بازیکن معرکه‌ای است

طرفداری (https://www.tarafdari.com/)- پپ...

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل وولورهمپتون در لیگ برتر شرکت کرد.

به گزارش men، پپ گفت:

دی بروین؟ گاهی هم او بازی نمی‌کند. بازی با نوریچ به عنوان مثال. گاهی هم روی نیمکت می‌نشیند اما هر وقت حالش خوب باشد، خوب است و خوب بازی می‌کند. بعد از فیفا دی آماده خواهد بود. مشکل خیلی بزرگی نیست.

غیبت دوباره واکر در لیست تیم ملی انگلیس؟ این یک چالش بزرگ برای کایل است تا دوباره به مربی انگلیس ثابت کند چه بازیکن خوبی است. در زندگی ما همیشه چیزی به نام هدف یا چالش وجود دارد. حالا کایل در تک تک بازی‌ها این چالش را در پیش دارد که خودش را نشان بدهد و به تیم ملی برگردد. کایل زمانی که به سیتی آمد، بازیکن معرکه‌ای بود و هنوز هم هست. به لحاظ بدنی بسیار قوی است و سریع. ما در این مدت سعی کردیم او را به بازیکن بهتری تبدیل کنیم. هر کاری بگویید از کایل برمی‌آید اما تصمیم با گرت است و من و واکر به آن احترام می‌گذاریم. او تصمیمی می‌گیرد که فکر می‌کند برای تیم ملی بهتر است. دعوت شدن یا نشدن او به تیم ملی در عقیده‌ام نسبت به او تغییری به وجود نمی آورد. کایل واکر یک فوتبالیست فوق العاده است.

اتهام نژادپرستی به برناردو سیلوا؟ هیچ نظر دیگری در این باره ندارم.

عملکرد عالی سیتی در خانه؟ در فصل اول به این اندازه ثبات نداشتیم. تازه به سیتی آمده بودم و فکر می‌کردم بازی در خانه آسان و در خانه حریفان دشوار خواهد بود. ولی برعکس بود. از آن زمان در خانه قوی کار کردیم. برای در اوج ماندن و جام بردن باید در خانه قوی باشید و کمی هم شانس با شما یار باشد اما ما خوب کار کردیم چون می‌خواهیم در طول 90 دقیقه به سبک موردنظرمان بازی کنیم. گاهی موفق می‌شویم گاهی نه.

وولورهمپتون؟ دیروز نتیجه فوق العاده‌ای گرفتند. بازی را دیدم و آنها به همان اندازه که فکر می‌کردم، خوب و مستحکم ظاهر شدند. وولوز همیشه تیمی است که شما را به دردسر می‌اندازد. دقیقا می‌دانند باید در زمین چه کنند. سه یا چهار فصل است در کنار هم بازی می‌کنند و واقعا ساختار دفاعی تحسین برانگیزی دارند. برای نتیجه گرفتن مقابل آنها باید باهوش باشیم.

کانسلو؟ در بازی با پرستون یک گام رو به جلو برداشت و واقعا خوب کار کرد. او دیر به جمع ما اضافه شد و پیش فصل در کنارمان نبود. بنابراین تمرینات او در همه این مدت با چیزی که بقیه انجام می‌دادند و معمولا انجام می‌داد، فرق داشته است. بنابراین ژائو به زمان نیاز دارد ولی رفته رفته بهتر می‌شود. نمی‌توانیم یازده ماه با تنها یک فول بک بازی کنیم. نیاز داریم کایل در این پست رقیب داشته باشد.

خوش شانسی لیورپول در بازی با شفیلد؟ فوتبال همین است. فصل پیش از این اتفاقات افتاد و در آینده هم می‌افتد. برای بردن بازی‌ها یا جام‌ها به شانس نیاز دارید. من به کاری که کردیم و سبکی که این کار را انجام دادیم، افتخار می‌کنم.

اریک گارسیا؟ او با ما تمرین می‌کند. هر بازیکنی با ما باشد یعنی آماده بازی کردن است. در غیر این صورت با تیم اول تمرین نمی‌کرد. فرناندینیو؟ به جز مقطعی از فصل پیش، او همیشه هر سه روز یک بار بازی می‌کرد. به نظر من هنوز هم می‌تواند در این سطح بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403