چشمی: پنالتی گل گهر سختگیرانه بود/ جای هواداران ما خالی بود


چشمی: پنالتی گل گهر سختگیرانه بود/ جای هواداران ما خالی بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:توپ را کریمی زودتر زده بودT دقایق اول گل زدیم ولی این پنالتی که کارشناسان گفته اند پنالتی نبوده بازی را سخت کرد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:توپ را کریمی زودتر زده بودT دقایق اول گل زدیم ولی این پنالتی که کارشناسان گفته اند پنالتی نبوده بازی را سخت کرد.

به گزارش وبسایت نود، روزبه چشمی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان گفت:جای هواداران ما خالی بود آنها به خاطر حکم محروم بودند.می توانستیم با حضور آنها بازی را راحت تر کنیم برای خودمان اما مهم سه امتیازی بود که گرفتیم.

وی در مورد پنالتی گل گهر و اینکه برخی کارشناسان گفته اند پنالتی درست نبود، گفت: من ندیدم حتی تصویرش را ندیدم اما شما می گویید کارشناسان گفته اند پنالتی نبوده است. به هرحال پنالتی سختگیرانه ای بود. این پنالتی بازی را برای ما سخت کرد. توپ را کریمی زودتر زده بود. دقایق اول گل زدیم ولی این پنالتی که کارشناسان گفته اند پنالتی نبوده بازی را سخت کرد.

چشمی در مورد بازی با سه دفاع گفت: این سیستم زمان بر است و قبل از بازی با پرسپولیس با این روش بازی کردیم 10 روز هم نشده که با این روش بازی کرده ایم و زمانبر است و انشالله بعد از تعطیلات بتوانیم بیشتر تمرین کنیم و روند بردهایمان را ادامه بدهیم./ در تمرینات بین بازی ها فقط دو روز در هفته فرصت تمرین داشتیم.

وی در مورد اینکه اکثر مدافعان استقلال ملی پوش هستند و در تعطیلات لیگ هم نمی توانید زیاد این روش را تمرین کنید گفت: بازیکنان هم در تیم ملی باشد بازهم بازیکنان دیگر هم هستند و زمان برای تمرین داریم. این تصمیم سرمربی تیم است که با این روش کار کنیم.

چشمی با اشاره به بردهای استقلال گفت: به دو برد نیاز داشتیم و انشالله بتوانیم امتیازهایی را که از دست دادیم جبران کنیم.

مدافع استقلال در مورد گل هایی که این تیم می خورد گفت: گل هایی که می خوریم اتفاقی بود یا خطا بوده یا مثل این بازی بوده ، استقلال جز تیم هایی بود که بهترین خط دفاعی را داشته است و تلاش می کنیم دوباره این روند برگردد.

وی در آخر گفت:امیدوارم اشتباهات داوران هم کم شه همونطور که همه از ما انتظار دارند کم اشتباه باشیم.من اگر استوری قبلا در اعتراض به داوری گذاشتم قصد توهین و بی احترامی نداشتم فقط از اتفاقی که باعث محرومیت هم تیمی ام قبل از دربی شد ناراحت بودم.

20441

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟