امنیت در البرز بسترهای سرمایه‌گذاری را تقویت کرده است


امنیت در البرز بسترهای سرمایه‌گذاری را تقویت کرده است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امنیت و آرامشی که اکنون در البرز حاکم است موجب تقویت بسترهای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده است.

به گزارش ایسنا، عزیزاله شهبازی امروز شنبه 13 مهرماهدر مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان گفت: امنیت استان مرهون وفاق، همدلی و انسجام بین نیروهای نظامی و انتظامی استان با همراهی قوه قضائیه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان است.

شهبازی با بیان اینکه روزهای خوب و غرور آفرینی را در کشور گذراندیم، گفت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس که تداعی کننده مجد، عزت و غرور جمهوری اسلامی است، هفته دولت که به یمن آن چندین پروژه بزرگ در کشور و استان به بهره برداری رسید.

وی افزود: روزی که پهباد استکبار جهانی در خاک ایران اسلامی توسط نیروهای مسلح این مرز و بوم سرنگون شد به دشمنان فهماندیم که در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی با هیچکس تعارف و مماشات نداریم.

استاندار البرز اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که حدود هشت هزار نفر آنها در دوران دفاع مقدس بودند و ۲۲ هزار نفر نیز جانباز دارد.

وی با بیان اینکه شهدا بندگان برگزیده خداوند هستند، گفت: البرز در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشید و تعداد زیادی شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

شهبازی افزود: امنیت و آرامشی که اکنون در البرز حاکم است موجب تقویت بسترهای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده و در این راستا نیروی انتظامی نقش غیرقابل انکاری دارد که مشارکت مردم را در ابعاد مختلف بخصوص اقتصادی گسترش می دهد.

وی عنوان کرد: در این ایام حضور و سخنرانی رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل متحد طبق منویات مقام معظم رهبری برای مطالبه حق مردم ایران اسلامی را داشتیم که در این رابطه شاهد پیگیری های آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران بودیم که تاکنون براساس راهبردهای رهبری نتوانستند به این آرزو برسند.

استاندار البرز گفت: حضور آمریکا در منطقه چیزی جز نفرت و نکبت نداشت و تحریم های ظالمانه و چند ساله آنها بر علیه ایران اسلامی ثمری نداشته و جمهوری اسلامی با اقتصاد مقاومتی توان داخلی را شکوفا کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم تولید نداشتیم و تنها با ایمان و موج انسانی مقابله کردیم ولی اکنون سلاح‌های روز دنیا با فناوری های نوین را در داخل تهیه می کنیم.

شهبازی گفت: صاحب یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در البرز که چند روز پیش در آن حضور داشتیم بر این باور است که تحریم‌ها باعث شکوفایی استعدادهای جوانان این کشور و افزایش توان و تولید داخلی شده است.

وی با آرزوی مجد و سرفرازی قوای مسلح جمهوری اسلامی، افزود: دولت آنچه در توان داشته باشد در کنار نیروهای مسلح برای تقویت قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان خواهد بود.

شهبازی استاندار البرز با حضور در سطح شهر با اهدای شاخه گلی به ماموران نیروی انتظامی که به برقراری نظم و امنیت در معابر و خیابان‌ها می پردازند، از زحمات و تلاش های آنها قدردانی کرده و به آنها خداقوت گفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی