دفاتر پلیس +10 و برگه تردد موقت اربعین


رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا : دفاتر پلیس +10 آماده ثبت درخواست برگه تردد موقت اربعین هستند.

دفاتر پلیس +10 و برگه تردد موقت اربعینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی گفت: افرادی که از ۳۰ شهریور تا ۱۰ مهر درخواست گذرنامه داشتند، با ارسال کد ملی و شناسه درخواست به سامانه ۱۱۰۳۳۰۰۰۰۰ یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کنند.
سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی افزود: ویزای اتباع رایگان نیست و برای هر نفر ۵۰ دلار هزینه دارد و ممکن است بعضی به دفاتر کارگزاری مراجعه کنند که در این صورت مبلغ اضافه دریافت شود، اما توصیه می‌کنیم حتما اشخاص خود به سفارت مراجعه کنند.
وی ادامه داد: امروز ۶۰ هزار برگه تردد تحویل می‌شود و تا روز سه شنبه تراکم کاری را پشت سر می‌گذاریم.
سرهنگ طبایی با بیان اینکه برگ تردد اربعین (گذرنامه زیارتی) کمتر از یک هفته به دست متقاضیان خواهد رسید، افزود: دفاتر پلیس+ ۱۰ تا ساعت ۸ شب باز خواهند بود و در صورت حضور متقاضی برای دریافت گذرنامه کارکنان باید تا آخرین زمان به شهروندان خدمت رسانی کنند.
وی گفت: مشمول غایب نمی‌تواند برگه تردد ویژه سفر اربعین دریافت کند و افرادی که مُهر خروج از عراق به علت ازدحام در سال‌های گذشته در گذرنامه آن‌ها درج نشده است هرچه سریع‌تر گذرنامه‌های خود را تعویض کنند تا برای این سفر دچار مشکل نشوند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا درباره دوبرگی‌های گذرموقت اربعین گفت: دفاتر پلیس +۱۰ موظف به ارائه گذرنامه موقت هستند فقط شهروندان باید اعلام کنند که برای اربعین قصد سفر دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من