نقش طوایف لرستان در کاهش آمار پرونده‌های قضایی


نقش طوایف لرستان در کاهش آمار پرونده‌های قضایی

معاون فرهنگی دادگستری لرستان گفت: اتحاد طوایف در استان می‌تواند باعث کاهش آمار پرونده‌های قضایی شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سبزواری در کمیسیون فرق و مذاهب استانداری با بیان این موضوع که وحدت بین عشایر و طوایف می‌تواند کمک شایانی در کاهش پرونده‌های قضایی کند: امروزه بایستی در استان‌های بومی نقاط مشترک طوایف را رصد کرد و با ایجاد انگیزه و بالا بردن فرهنگ ضمن رفع کاستی‌ها نسبت به ترمیم نکات شاخص و تعمیق و بسط گرایش‌های قومی و طوایفی و ایجاد همیت و همدلی گامی استوار در اتحاد گروه‌ها و طوایف مختلف ایجاد کرد تا ضمن بسط و گسترش همدلی با همدیگر از نکات متمایز همدیگر بهره‌مند شده و جایگاه خود را در جامعه تثبیت کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع که جایگاه اقوام ساکن لرستان در جامعه همیشه مشخص بوده خاطرنشان کرد: حمایت همیشگی و همه‌جانبه مردمان لر و لک و بختیاری در حمایت از رهبری و ولایت شهره عام و خاص بوده و هیچ‌گاه علیه نظام و انقلاب اسلامی معاند نبوده‌اند و همواره حامی و حافظ نظام و انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب هستند.

این مسئول اضافه کرد: همایش اقوام در لرستان با جامعه هدف همدلی، وحدت و صلابت نشان از ذوق، ایمان و اعتقاد این مردم دلاور و محروم است که با رشادت‌های خود در ۸ سال جنگ تحمیلی ۶۳۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب کردند و از هیچ پایمردی فرو ننشستند.

سبزواری افزود: دستگاه قضایی همواره در راه احقاق حق و با صلابت کامل در حریم ولایت مدافعی خدوم برای مظلومین جامعه خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک