نیاوران و موزه ملی میزبانان نمایشگاه‌های کودکانه


نیاوران و موزه ملی میزبانان نمایشگاه‌های کودکانه

تهران- ایرنا- همزمان با آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاه‌های «آثار هنری بچه‌های سرزمین باران» در موزه ملی ایران و «به وقت کودکی» در مجموعه نیاوران برپا شد.

موزه ملی ایران ضمن تبریک و گرامیداشت هفته کودک از تمامی کودکان و نوجوانان عزیز دعوت کرد از نمایشگاه آثار هنری بچه های سرزمین باران بازدید نمایند.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ مهرماه و از ساعت ۹ الی ۱۷ در محل سالن نمایش های موقت موزه باستان شناسی و هنر ایران دایر است.

همچنین کوشک احمدشاهی مجموعه نیاوران با سه ویژه برنامه میزبان کودکان است. در جشنواره «کودک و میراث فرهنگی» که به مناسبت هفته ملی کودک از امروز شنبه ۱۳ مهرماه به مدت یک هفته در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برپا شده، موزه کوشک احمدشاهی در نمایشگاه «به وقت کودکی» تا ۱۹ مهرماه میزبان کودکان است.

در این نمایشگاه مجموعه نادیده ای از لباس های عروسک موجود در مخزن مرکزی مجموعه نیاوران را به مدت یک هفته در معرض نمایش قرار داده است.

کوشک احمدشاهی همچنین روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه میزبان راهنمایان کوچک در طرحی با عنوان «همیار موزه» خواهد شد.

این برنامه ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال اجرا می شود و کودکان پس از کسب اطلاعات و آموزش های لازم، به روایت این موزه برای گردشگران می پردازند. برپایی ایستگاه نقاشی از آثار موزه ای بخش دیگری از برنامه های این موزه در این تاریخ است.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند در هفته ملی کودک از ساعت ۸ تا ۱۶ به موزه کوشک احمدشاهی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت ۱۷ فعال است.

از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز