شیعه و سنی در صف خدمت به زائران امام حسین(ع) قرار دارند


شیعه و سنی در صف خدمت به زائران امام حسین(ع) قرار دارند

زاهدان- ایرنا- فرماندار شهرستان مرزی میرجاوه در شرق سیستان و بلوچستان گفت: نوکری و خدمت به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) توفیقی است که خداوند به مردم این سرزمین عطا کرده و امروز شیعه و سنی کنار یکدیگر در صف خدمت به زائران امام حسین(ع) قرار گرفته‌اند.

محمود امیریان روز شنبه در آیین افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز میرجاوه اظهار داشت: باید خداوند را شاکر بود که حب اهل بیت (ع) را در سینه ما قرار داده است.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون پاک اهل بیت (ع) هستیم افزود: هر کس حب و عشق به اهل بیت (ع) را در سینه نداشته باشد مسلمان نیست.

فرماندار اهل سنت شهرستان میرجاوه تصرح کرد: امروز مردم غیرتمند و شریف شهرستان میرجاوه برای ارائه خدمت شایسته به زائران امام حسین(ع) بسیج و آماده کار شده اند.

امیریان اظهار داشت: تمامی مدیران اجرایی مرتبط با ستاد اربعین در شهرستان میرجاوه برای خدمت مناسب به زائران امام حسین(ع) در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به زوار حسینی توفیق بزرگی است و همه ما باید در این امر نقش آفرین باشیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه نیز در این مراسم گفت: محبت و عشق به امام حسین(ع) و اهل بیت مطهر ایشان در خون و وجود ما قرار گرفته است.

مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور بیان کرد: امروز در جمهوری اسلامی ایران شیعه و سنی معنایی ندارد و همه با یکدیگر برادر و برابر هستند.

وی بیان کرد: شهرستان میرجاوه باید به عنوان مرز معنوی جمهوری اسلامی ایران شناخته شود چرا که مردم فارغ از هر گونه مذهب با تمام توان برای خدمت‌گزاری به زائران امام حسین(ع) تلاش می کنند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه تصریح کرد: باید قدردان مردم مرزدار این شهرستان بود و این بخش از سرزمین ایران اسلامی را به طور ویژه مورد توجه قرار داد.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زرد زیباترین رنگ دنیاست وقتی بهنوش طباطبایی آن را به تن می‌کند! پیراهن جذاب این بازیگر ...