دلایل شیرین‌کاری نمایندگان قبل از انتخابات


دلایل شیرین‌کاری نمایندگان قبل از انتخابات

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

فرزین پورمحبی

مسئولان همیشه شیرین بوده‌اند. از جالب‌ترین کرامات‌شان هم این بوده که دقیقا علیه چیزهایی می‌تازند که خودشان در آن‌ها یکه‌تازند! یکیش همین فیلترکننده عزیز و گرامی؛ بگذریم ... اما این اواخر کاندیداهای احتمالی مجلس با اخباری که از خود به درکرده‌اند دیگر آخر قند و نبات شده‌اند؛ از لو رفتن اختلاس و بیرون آمدن فیلم‌هایی از لاس وگاس و یوروهای داخل تشک کرباس و قاچاق دارو و لباس گرفته تا نایلون کاهو و کالباس و ارائه تئوری «یارانه بگیر آس و پاس» اما... چرا ؟
کارشناسان معتقدند این مسئله را می‌توان با دو رویکرد مختلف بررسی کرد:
1- رویکرد تبلیغاتی:
وقتی نماینده‌ای بعد از چهار سال برای رای آوردن چیزی در چنته نداشته باشد که رو کند، بناچار برای خودشیرینی دسیسه‌ای علیه خودش طراحی می‌کند که طی آن، دستش رو شود! یکی از این شیرین‌کاری‌ها تولید خبرهای حساسیت‌برانگیز است! این اخبار بعد از آن‌که به قدر کافی احساسات مردم را جریحه‌دار کردند، توسط نماینده محترم تکذیب و یا تعدیل می‌شوند و البته در آخر هم، مسببان انتشار شایعه فوق به خدا واگذار می‌شوند! با این روش تبلیغاتی، نام کاندیدا سر زبان‌ها می‌افتد و البته آرایش هم به صندوق‌ها می‌افتد!
2- رویکرد ضدتبلیغاتی:
وقتی نماینده‌ای بعد از چهار سال برای رای آوردن چیزی در چنته نداشته باشد که رو کند به‌ناچار برای خودشیرینی دسیسه‌ای علیه رقیبش طراحی می‌کند که طی آن، دست رقیب رو شود! یکی از این شیرین‌کاری‌ها تولید خبرهای حساسیت‌برانگیز است! این اخبار بعد از آن‌که به قدر کافی احساسات مردم را جریحه‌دار کردند توسط شخص خاصی تکذیب و یا تعدیل نمی‌شوند و حتی در آخر هم رقیب قربانی با تمامی گناهانش به خدا واگذار می‌شود! با این روش تبلیغاتی، کاندیدای رقیب از دور خارج می‌شود و البته آرای خودش به صندوق‌ها داخل می‌شود!
البته مهم نیست کدام یک از رویکردها درست‌اند! مهم این است که ای کاش این موضوع جا می‌افتاد که برای رای آوردن، به قدر راه‌های رسیدن به خدا و یا حداقل به قدر سبیل‌های «حشمت فردوس» راه و روش وجود دارد! راه و روش‌هایی که هم می‌شود این دنیا را داشت و هم آن دنیا را؛ فقط کافی است این عزیزان در زمان برگزاری جلسات خانه ملت حضور تاثیرگذار داشته باشند؛ یعنی به‌جای خوابیدن و خواب دختر خوشگل‌ دیدن و سلفی گرفتن و داد و فریاد و یقه گرفتن و لابی‌ و یارکشی کردن‌ و مچ جناح مخالف را گرفتن و کفن پوشیدن و پرچم آتش زدن و.... خیلی متین و آرام در تصویب و رد لوایحی که به نفع و ضرر ملت هستند موثر باشند! فقط همین! به خدا تا همین حد فعالیت هم از سرمان زیاد است و ما به همین هم قانع‌ایم و در انتخابات با کمال میل رای می‌دهیم!

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس