تامین امنیت برگزاری مراسم، مناسبت های انقلابی و راهپیمایی ها از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی است


تامین امنیت برگزاری مراسم، مناسبت های انقلابی و راهپیمایی ها از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی است

خاضع تامین امنیت برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی و راهپیمایی ها را از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی دانست و گفت: وظیفه خود می دانم از مجموعه خدمات، تلاش ها و زحمات شبانه روزی شما صمیمانه و با همه وجود تقدیر و تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز ( ۱۱ مهر ) در نشست مشترک با فرماندهان و روسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان پرتلاش در عرصه امنیت و سلامت اجتماعی، گفت: به روان پاک شهدای مدافع وطن که در راه تامین امنیت و برقراری نظم در مناطق مرزی، در شهرها و روستاها در مبارزه با مجرمان و اشرار و قانون شکنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، درود می فرستم.

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: علیرغم توطئه ها و فتنه های دشمنان برای ناامن کردن کشور، با تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی نیروی انتظامی در سراسر کشور، امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین و باثبات ترین کشورهاست.

وی گفت: این نظم، امنیت و آرامشی که در کشور برقرار است، نتیجه مقابله، مبارزه قاطع و هوشمندانه و مستمر نیروی انتظامی با تروریست ها، خرابکاران و اشرار و اراذل و اوباش است.

خاضع تامین امنیت برگزاری مراسم، مناسبت های انقلابی و راهپیمایی ها را از دیگر خدمات ارزشمند نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: وظیفه خود می دانم از مجموعه خدمات، تلاش ها، زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای شما صمیمانه و با همه وجود تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه موقت یاسوج ایراز داشت: توصیه می کنم مبارزه با منکرات و فساد را به شکل جدی و قاطعانه در دستور کار خود قرار دهید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در سال «رونق تولید» برای حمایت از تولید ملی جدی تر دنبال کنید تا ان شاء الله شاهد رونق تولید داخلی باشیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید