جدیدترین روش های جوانسازی پوست


با پیشرفت‌های علم پزشکی، امروزه روش‌های متنوعی برای جوانسازی پوست وجود دارد. از جراحی‌های گوناگون گرفته تا روش‌های کم‌تهاجمی‌تر که به همان اندازه موثرند.

با پیشرفت‌های علم پزشکی، امروزه روش‌های متنوعی برای جوانسازی پوست وجود دارد. از جراحی‌های گوناگون گرفته تا روش‌های کم‌تهاجمی‌تر که به همان اندازه موثرند. توسعه‌ی روش‌های علمی، کاهش هزینه‌ها، اثربخشی فراوان و به حداقل رسیدن عوارض سبب شده تا طرفداران جوانسازی پوست، روز به روز افزایش یابند. در این مقاله می‌خواهیم جدیدترین روش های جوانسازی پوست را معرفی کنیم؛ روش‌هایی بدون نیاز به جراحی، بدون درد و بسیار کم عارضه.

هایفوتراپی: جوانسازی با سرعت صوت

یکی از جدیدترین روش جوانسازی پوست که ایمنی بالایی داشته و تاثیر به‌سزایی بر ظاهر شما خواهد گذاشت؛ هایفوتراپی است. در هایفوتراپی از امواج غیریونیزان و ایمن فراصوت استفاده می‌شود. این روش استفاده‌ها و کاربردهای فراوانی دارد که برخی از آن‌ها را در ادامه فهرست کرده‌ایم:

لیفت ابروها، گونه‌ها، پلک ها، گردن و دکلته رفع چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست سفت کردن و رفع افتادگی‌های پوست صورت و بدن بهبود کانتور (انحنای سطحی پوست) صورت و بدن جوانسازی پوست بدن و نواحی تناسلی

پرکاربردترین و پرطرفدارترین استفاده‌ی هایفوتراپی، لیفت کامل صورت است که در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران یعنی کلینیک خانه سفید به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می شود. امواج هایفو برخلاف سایر روش‌های جوانسازی که از نور لیزر بهره می‌برند، می‌‌تواند به لایه‌های عمقی پوست نفوذ کند. یکی از لایه‌ها، SMAS نام دارد. این لایه در جراحی‌های لیفت اصلاح می‌شود؛ برای همین هایفوتراپی با اعمال تغییرات بافتی بر روی این لایه، می‌تواند اثری همانند جراحی لیفت داشته باشد.

ماندگاری اثرات هایفوتراپی مانند جراحی لیفت با نخ است و ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشد. به طور معمول، دو جلسه هایفوتراپی با فواصل ۶ ماهه، باعث جوانسازی پوست به مدت ۱ تا ۳ سال می‌شود. شاید در مقایسه با سایر جراحی‌های لیفت، ماندگاری اثرات این روش درمانی کوتاه باشد؛ ولی در نظر داشته باشید که هایفوتراپی بسیار ارزان‌تر از روش‌های جراحی است و تقریباً عوارضی ندارد.

هایفوتراپی بسیار سریع انجام می‌شود و حداکثر ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد. برخلاف روش‌های جراحی که ممکن است ۲ برابر این مقدار زمان ببرد. بلافاصله بعد از هایفوتراپی، حدود ۲۰ درصد از نتایج درمان قابل مشاهده است. برخلاف روش‌های جراحی که مدتی بعد از عمل، پوست شما متورم، قرمز و دردناک است. بعد از اتمام جلسه‌ی درمانی هایفوتراپی، نیاز به استراحت یا بستری شدن نیست و می‌توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و حتی به محل کار خود بروید.

هزینه هایفوتراپی در کلینیک خانه سفید

در مقایسه با روش‌های تهاجمی مانند انواع و اقسام جراحی‌های جوانسازی، هایفوتراپی چند مزیت مهم دارد:

خبری از بستری شدن، اتاق عمل، استراحت بعد از عمل و دوران ریکاوری نیست. عوارض جانبی بسیار محدود‌ند و شاید کمی قرمزی به مدت یکی دو روز، سخت‌ترین عارضه‌ای باشد که دچارش شوید. بخشی از عوارض هایفوتراپی بلافاصله بعد از جلسه‌ی درمانی و بخش دیگر آن به مرور زمان در طول ۳ ماه پدیدار می‌شوند.

جدا از این مزیت‌ها، معمولاً بحث هزینه برای متقاضیان جوانسازی پوست بسیار مهم است. در این مورد باید بدانید هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست و یکی از کم‌هزینه‌ترین‌ها است. هزینه هایفو در کلینیک خانه سفید فقط 900.000 تومان است. قیمتی بسیار کم در مقایسه با نتایج فوق‌العاده‌ی این روش جوانسازی.

کلینیک فوق تخصصی خانه سفید یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک‌های جوانسازی پوست در ایران است. با بهره‌گیری از بهترین پزشکان، تیم درمانی مجرب و بهترین دستگاه‌های هایفوتراپی، به جرئت می‌توان گفت که موثرترین هایفوتراپی را می‌توانید در این مرکز دریافت کنید.پ

اندولیفت: موثرترین روش مبتنی بر لیزر

یکی دیگر از جدیدترین روش های جوانسازی پوست اندولیفت است. در این روش درمانی از لیزر استفاده می‌شود. می‌توان گفت که موثرترین روش جوانسازی پوست که از لیزر استفاده می‌کند، همین اندولیفت است. مشکلی که پیش از ابداع اندولیفت در مورد استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست وجود داشت، میزان نفوذ پرتوهای لیزر به پوست بود. در اندولیفت برخلاف سایر روش‌های مبتنی بر لیزر، پرتوهای لیزری به سطح پوست تابیده نمی‌شوند؛ بلکه با استفاده از فیبرهای بسیار نازکی، مستقیماً به لایه‌های زیرین پوست تابیده می‌شوند.

در این روش بی‌نظیر جوانسازی، از فیبرهای نوری استفاده می‌شود که ضخامتی به اندازه‌ی یک تار مو دارند؛ یعنی چیزی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون (۰.۲ تا ۰.۳ میلی‌متر). فیبر نوری با ایجاد سوراخی بسیار کوچک، بدون درد و خونریزی، به زیر پوست فرستاده می‌شود تا بافت‌های عمقی مستقیماً در معرض پرتوهای لیزری قرار بگیرند. لیزر با گرم کردن موضعی لایه‌های پوست، باعث تحریک کلاژن سازی و تجزیه بافت چربی زیر پوست می‌شود.

کلاژن‌ها عوامل ساختاری پوست هستند که باعث قوام و سفتی پوست می‌شوند. تحریک کلاژن سازی اساس کاری روش‌های جوانسازی غیرتهاجمی است. دقیقاً همین اتفاق در هایفوتراپی هم می‌افتد. به هر حال با افزایش کلاژن سازی، پوست محکم‌تر شده و شل‌شدگی، افتادگی و چین و چروک‌های پوستی ناپدید می‌شوند.

اندولیفت در بهترین کلینیک ایران

همانطور که از موضوع مقاله‌ی ما بر می‌آید، اندولیفت از جمله جدیدترین روش های جوانسازی پوست است. در مورد روش‌های درمانی جدیدتر، باید حتماً به سراغ کلینیک‌هایی بروید که تجربه‌ی کافی در مورد آن را داشته باشند. پزشکان کلینیک خانه سفید از زمان معرفی اندولیفت تا کنون، پیگیر این روش بوده و از اولین متخصصانی بودند که اقدام به استفاده از این تکنولوژی کردند. تجربه و مهارت بالای پزشکان کلینیک و همچنین استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های اندولیفت، از جمله مواری هستند که کلینیک خانه سفید را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده‌اند.

لیزر موهای زائد: یک بار برای همیشه

لیزر موهای زائد را نمی‌توان یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست به شمار آورد؛ اما میزان اثربخشی و تکنولوژی‌های مرتبط با این روش، در سال‌های اخیر تحول بزرگی داشته‌اند. دستگاه‌های کنونی لیزر می‌توانند در ۴ تا ۸ جلسه، (کم‌وبیش) ۹۰ درصد از موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرند. باقی موها هم به شکلی نازک و کرک مانند در می‌آیند. در حدی که اصلاً قابل مشاهده نخواهند بود.

لیزر موهای زائد در کلینیک خانه سفید

بیشتر کلینیک‌های لیزر موهای زائد تنها به یکی از دستگاه‌های لیزر مجهز هستند. توجه داشته باشید که نمی‌توان از یک دستگاه برای تمامی افراد استفاده کرد. مثلاً لیزر الکساندریت برای افرادی که رنگ پوست تیره ای دارند، اصلاً مناسب نیست. کلینیک خانه سفید به ۳ مورد از آخرین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد مجهز است که شامل لیزر الکساندریت کندلا جنتل پرو، لیزر دیود وکتوز و همچنین دستگاه لیزر دکا می‌شود. این تنوع در دستگاه‌های لیزر سبب می‌شود تا بتوانیم بهترین خدمات را به تمامی مراجعین با انواع رنگ پوست ارائه دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس