کابینت سازی صنعت بزرگی است که دارای چندین زیر شاخه می باشد. طراحی کابینت نیز یکی از آن هاست که در این مقاله به بررسی بیشتر آن می پردازیم.

به گزارش خبر گزاری موج، طراحی کابینت اهمیت بسیار زیادی دارد اما مهم ترین بخش در این صنعت نیست و شما می توانید از پتانسیل طراحان استفاده کنید. البته شما باید تمامی نکات و اصول طراحی را بدانید. من مهدی علیمحمدی حدود 12 سال پیش تصمیم گرفتم به طور کاملا جدی و حرفه ای وارد کابینت سازی شوم.

خیلی زود متوجه شدم که روشی که دوستان و همکارانم پیش گرفته اند بسیار سخت و زمان بر است و من به هدفم نمیرسم. من توانستم در مدت کوتاهی پروژه هایی را بگیرم و از هر پروژه تجربه جدیدی به من اضافه میشد. من از رشته فنی و مهندسی وارد این صنعت شده بودم و علاقه بسیاری به انجام کارهایم به صورت مهندسی و اصولی داشتم. به همین دلیل شروع به یادگیری طراحی کابینت با اتوکد و افزایش مهارت شخصی خودم کردم و بعد تمامی استانداردهای ساخت و تجهیزات کابینت را به صورت علمی و با تحقیق از کتاب معماری تویفرت بدست آوردم.

تمامی این مسائل به من کمک شایانی کرد و توانستم تا سال 97 بیش از 1500 پروژه اجرایی کابینت و دکوراسیون داشته باشم. اما اگر دوست دارید شما هم مقداری از آموزش ها و نحوه کار سامان چوب بدونید.

در حالت کلی ما دو دسته کابینت و دکوراسیون داریم که مدرن و کلاسیک است.

کابینت مدرن به کابینت هایی گفته می شود که از خطوط صاف و طراحی های خطی و شکسته استفاده شده است و متریال به کار رفته در این نوع کابینت، ام دی اف های گلاس است که به این نوع کابینت ها به دلیل جنس کابینت، کابینت های گلاس نیز می گویند.

اما دسته دوم کابینت ها، سبک کلاسیک هست که طراحی کابینت به صورت سلطنتی و سنتی است. تاج ها و پاخورهای بسیار زیبا و طرح قدیمی به کار گرفته می شود.

روشی آسان، سریع و تضمینی برای آموزش کابینت سازی

راهکار اساسی و لذت بخش سامان چوب برای آموزش کابینت سازی

سامان چوب به دو روش حضوری و پکیج آموزشی خدمات خود را در بخش آموزش ارائه می کند :

دوره حضوری سامان چوب در 6 روز برگزار می شود که تمامی مسائل اعم از:

آموزش اندازه ها و استانداردهای کابینت آماده کردن نقشه برای ساخت آنالیز درب و بدنه آموزش نرم افزار بهینه برش ام دی اف آموزش برشکاری به صورت کاملا عملی آموزش اصول مونتاژ بدنه کابینت به صورت کاملا عملی و کارگاهی

اما تمام کابینت سازی این نیست و من مهدی علیمحمدی در سامان چوب پکیج آموزشی طراحی کردم که در آن مابقی مسائل را که نیاز به حضور ندارد را داشته باشید و بتوانید به صورت حرفه ای وارد حرفه کابینت سازی شوید.

پکیج آموزش کابینت سازی تمامی مسائل دوره حضوری را دارد و اما مسائل توسعه کسب و کار را نیز به صورت کامل گفته ایم.

روشی آسان، سریع و تضمینی برای آموزش کابینت سازی

یکی از مراحل توسعه کسب و کار توانایی صدور فاکتور کابینت و محاسبه قیمت کابینت است که به صورت کاملا نرم افزاری و اصولی به شما آموزش داده ایم تا بتوانید مشتریان خود را توجیه کنید.

مسئله بعدی که بسیار روی آن تمرکز داشته ایم بازاریابی کابینت است که شما بعد از یادگیری مهارت های ساخت و نصب کابینت به شدت به ترفندها و روش های فروش کابینت و دکوراسیون نیاز دارید.

چرا مطالب این دوره و پکیج آموزشی کاملا کاربردی است و باعث موفقیت شما می‌شود؟

تا کنون به کمک محصولات آموزشی خودم اعم از دوره حضوری و بسته های آموزشی توانسته ام به بیش از ۴۰۰ نفر کمک کنم تا کسب و کار خود را داشته باشند. برخی از دانش آموختگان سامان چوب در سراسر ایران به برندهای معتبر و حرفه ای در حوزه خود تبدیل شده اند.

این موارد را توضیح دادم تا بدانید دوره های آموزش کابینت سازی کاملا کاربردی است و نتیجه سال‌ها تجربه در زمینه آموزش و طراحی و ساخت کابینت و دکوراسیون در سراسر ایران است.

نکاتی که در حال عادی باید در یک سال شاگردی یاد بگیرید!

فرض کنید می توانستیم تجربیات و مهارت یک استاد ماهر کابینت سازی را در یک هفته یاد بگیریم! واقعا چقدر لذت بخش و عالی بود. بله دقیقا با مطالعه و تمرین در دوره آموزش کابینت سازی به روش کاملا ایرانی، می توانید از وقت و زندگی خود بهره بیشتری ببرید. انجام کارهایی که افراد معمولی در حداقل یک سال شاگردی یاد میگیرند را فقط با مطالعه و تمرین نکات گفته شده در دوره های سامان یاد بگیرید.