پنجمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار با هدف ارتقای سلامت روان کودکان افتتاح شد


پنجمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار با هدف ارتقای سلامت روان کودکان افتتاح شد

رضایی گفت: پنجمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار با هدف ارتقای سلامت روان کودکان افتتاح شد و در آن 96 اثر از کودکان ایرانی راه یافته به مرحله نهایی در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «نیما رضایی» در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار که در جم سنتر تهران برگزار شد، گفت: ما امروز شاهد افتتاح پنجمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار و دومین دهکده هنر و بازی های ملل هستیم که این مراسم با حضور خانم شبنم مقدمی، هنرمند توانای کشورمان و تعدادی از دانشجویان بین الملل شاغل به تحصیل در کشور برگزار می شود.

رییس جشنواره نقاشی برای کودکان بیمار افزود: نمایش آثار برتر این جشنواره تا 21 مهر برپاست که دانشجویان شاغل به تحصیل در ایران از 38 کشور در آن حضور پیدا می کنند که این افراد از کشورهای هندوستان، عراق، بحرین و سایر کشورها می باشند.

رضایی با تاکید بر اینکه امسال 1200 اثر به پنجمین جشنواره نقاشی برای کودکان بیمار رسیده است، گفت:با داروی انجام شده 250 اثر از این بین انتخاب می شوند و در کتاب جشنواره نقاشی آنها چاپ خواهد شد و امروز که مراسم افتتاحیه را برگزار می کنیم، 96 نقاشی برگزیده از ایران انتخاب شده است که این نقاشی ها برای عموم به نمایش درآمده است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این رویداد ارتقای سلامت روان برای کودکان می باشد و امیدوارم بتوانیم سلامت روان را برای کودکانی که با بیماری دست و پنجه نرم کرده اند را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اختتامیه این جشنواره در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد که ما از مکزیک، بلاروس، هندوستان و بحرین در این دوره برگزیده هایی را خواهیم داشت.

رضایی تصریح کرد: نمایش آثار کودکان به همراه دهکده هنر و بازی های ملل و بازارچه خیریه سلامت از ساعت 18 تا 21 هر روزه در جم سنتر برگزار می شود.

در ادامه این مراسم، شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این رویداد قطعا تاثیرگذاری مطلوبی را بر روی جامعه خواهد شد.

این هنرمند بیان کرد: این رویداد مهم برای در روحیه بچه هایی که آینده ساز کشورمان هستند، می تواند نقش بسزایی داشته باشد و بهتر است که به کودکان در حوزه های مختلف بپردازیم و ما نیازمند حمایت از برگزاری چنین برنامه هایی هستیم.

مقدمی افزود: با توجه به اینکه روزگار ما روزگار سرگرمی با فضاهای مجازی است اگر والدین وقت کافی را برای کودکان اختصاص ندهند، کودکان سرگرم فضاهای مجازی و گیم های مختلف می شوند.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه