اختصاص اتوبوس برای زائران اربعین در کرج


اختصاص اتوبوس برای زائران اربعین در کرج

کرج - ایرنا - سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج اعلام کرد که 45 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی از سوی این شهرداری اختصاص یافت.

مجید استاد کاظمی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شورای اسلامی شهر امسال ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در این زمینه مصوب کرده است.

وی ادامه داد: از این رقم ۴۵۰ میلیون تومان برای در اختیار گرفتن اتوبوس‌های بخش خصوصی و مابقی صرف سایر هزینه های کاروان‌ها می‌شود.

شهرداری کرج ۳۰ نیروی پشتیبان به همراه لوازم یدکی و ماشین آلات سبک به شهر مهران و کوت عراق اعزام اعزام می‌کند.

به گفته استادکاظمی، سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه کشور نیز قراراست اعتباری را به اتوبوسرانی کرج برای جابه‌جایی زائران اربعین اختصاص دهد.

وی بیان داشت: در صورتی که این اعتبار در اختیار سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج قرار گیرد ۱۷۰ اتوبوس به مرز مهران در غرب کشور تا کوت عراق اختصاص می‌یابد.

همچنین قرار است ۱۰ میلیون تومان به هر دستگاه اتوبوس اختصاص یابد تا به مدت ۱۲ روز در مرز مهران تا شهرکوت و محدوده ۱۰۰ کیلومتر به جابه‌جایی زائران اربعین حسینی اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج اظهارداشت: ششمین سال متوالی است که کلانشهرهای تهران، ‌کرج و مشهد در ایام اربعین جابه‌جایی مسافران در مرز مهران – کوت و کوت – نجف را بر عهده دارند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیوع 3 بیماری خطرناک از داخل افغانستان به ایران !