21 نمونه سربرگ شرکت و اداری + وکالت


21 نمونه سربرگ شرکت و اداری + وکالت

امروزه با رشد روز افزون تجارت و صنعت در زمینه‌های گوناگون، انتقال اطلاعات اداری و مکاتبات مهم در یک قالب صحیح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ آقا، همان‌طور که بیان شد سربرگ به عنوان یکی از اسناد اداری مهم، نماینده هویت سازمانی هر شرکت بوده و معرف نوع کسب و کار آن می‌باشد.

سربرگ چیست؟

هر سربرگ به دلیل دارا بودن اطلاعات کلی درباره یک سازمان می‌تواند موجب سهولت در دسترسی مجدد مخاطبان به کسب وکار شما شود.

همچنین از آنجایی که سربرگ حاوی متون و مکاتبات مهم سازمانی است می‌تواند معرف حرفه‌ای بودن کسب و کار شما بوده و برای شما تعاملات و ارتباطات رسمی و مهمی را با دیگر سازمان‌های معتبر به ارمغان آورد.

از طرف دیگر یک سربرگ ضمن اینکه موجب به رسمیت شناختن تجارت شما می‌شود به تنهایی نیز می‌تواند به عنوان یک نماینده و بازاریاب بالقوه عمل کند. به بیان ساده‌تر این سند تجاری یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب گشته و نقش به‌سزایی در جذب مشتریان ایفا می‌کند.

بنابراین با داشتن سربرگی مناسب توام با طراحی خاص و کیفیت چاپ مطلوب به راحتی می‌توانید موجب شناخت بهتر و برتری سازمان خود شوید.

نحوه چاپ سربرگ

امروزه سربرگ‌ها در دو نوع چاپ افست و چاپ دیجیتال به چاپ می‌رسند. معمولا مشتریان بر حسب هزینه، زمان و تعداد تیراژ مورد نظر یکی از این دو روش را انتخاب می‌کنند. در چاپ دیجیتال از چهار رنگ اصلی (CMYK) استفاده شده و زمان کمتری را برای مشتری فراهم می‌کند اما برای داشتن رنگ‌های ساختنی در کنار چهار رنگ اصلی از روش چاپ افست استفاده می‌شود که به طبع به زمان بیشتری در قبال هزینه کمتر و تعداد تیراژ بالاتر نیاز دارد.

پس از آن‌ که طراحی یک سربرگ به اتمام می‌رسد جهت چاپ به صورت افست یا دیجیتال به واحد چاپخانه ارسال می‌شود. در این میان نکاتی وجود دارد که در نحوه چاپ تاثیرگذار بوده و پیش از مرحله چاپ باید به دقت بررسی شود. بخشی از این نکات مربوط به چگونگی طراحی سربرگ بوده و بخشی دیگر نیز از مواردی است که در حین چاپ باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه این مطلب چند نمونه از این نکات مهم بیان می‌شود.

هر سربرگ دارای کدهای رنگی متفاوت و خاصی است که از آن به عنوان رنگ سازمانی برای هر شرکت یاد شده و می‌بایست با رنگ دیگر اقلام ست اداری کاملا یکسان باشد. از این رو کیفیت فایل خروجی سربرگ طراحی شده و ارسال کدهای رنگی به چاپخانه می‌تواند در چاپ یک سربرگ با رنگ سازمانی صحیح کمک شایانی کند.

رعایت حاشیه امن نیز از موارد دیگری است که می‌تواند در صورت عدم توجه به آن، مرحله چاپ را دچار مشکل کند. به همین علت در طراحی سربرگ‌ها فاصله‌ای تحت عنوان حاشیه امن از لبه کاغذ تا طرح اصلی در نظر گرفته ‌می‌شود.

سربرگ‌ها در دو اندازه A۴ و A۵ به چاپ می‌رسند؛ رعایت استاندارد این دو سایز در چاپ بسیار مهم است. بدین منظور در چاپخانه‌ها برای سایز A۴ استاندارد ۷/۲۹×۲۱ و برای سایز A۵ استاندارد ۲۱×۸/۱۴ به صورت عمومی استفاده می‌شود.

انتخاب گرماژ کاغذ سربرگ نیز از جمله مواردی است که به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. بدین معنا که معمولا گرماژهای ۸۰ و ۱۰۰ برای مواردی که سازمان قصد قرار دادن آن در پرینترهای اداری را داشته باشد مورد انتخاب قرار می‌گیرند.

رعایت تمامی موارد ذکر شده موجب می‌شود تا از چاپ سربرگ نهایی رضایت کامل حاصل شود.

نمونه سربرگ

با توجه به مطالبی که بیان شد می‌توان دریافت که داشتن سربرگ مناسب از جمله موارد ضروری برای هر سازمان تلقی می‌شود. به همین دلیل هر شرکت معتبری به دنبال داشتن سربرگ متناسب با نوع کسب و کار خود است.

در زیر چند نمونه از این سربرگ‌ها نمایش داده شده است.

21 نمونه سربرگ شرکت و اداری + وکالت

همان‌طور که در تصاویر فوق مشاهده می‌شود یکی از مواردی که در طراحی سربرگ مناسب حائز اهمیت است انتخاب تصاویر، رنگ مناسب و لوگوی مرتبط با فعالیت آن کسب و کار است. به طور مثال شرکتی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارد می‌بایست نامه‌ها و اسناد خود را در برگه‌ای قرار دهد که دارای طراحی، آرم و رنگ سازمانی مختص به فعالیت‌های ساختمانی باشد.

در ادامه به بررسی نمونه‌هایی از سربرگ‌های اداری که در شرکت‌ها و ادارات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌پردازیم.

نمونه سربرگ شرکت و اداری

21 نمونه سربرگ شرکت و اداری + وکالت

نمونه سربرگ وکالت

21 نمونه سربرگ شرکت و اداری + وکالت

برترین نمونه سربرگ‌ها در چاپ آقا

همان‌گونه که در این مطلب ذکر شد امروزه نمونه‌های متنوعی از سربرگ‌ها وجود دارند که می‌توان از آن‌ها در قالب‌های متفاوت استفاده کرد، اما در این میان آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است طراحی و چاپ صحیح این سربرگ‌ها است.

در طراحی یک سربرگ به جز تناسب ظاهری آن با نوع تجارت، نکات بسیار زیادی وجود دارد که از عوامل مهم در چگونگی این طراحی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد. از طرفی دیگر چگونگی چاپ سربرگ نیز بسار مهم است. زیرا اگر سربرگی در قالب بهترین طراحی هم قرار داشته باشد اما در نهایت به درستی و با کیفیت مطلوب به چاپ نرسد فرآیند داشتن سربرگ حرفه‌ای به اتمام نخواهد رسید. در این میان مجموعه چاپ آقا با برخورداری از متخصصان مجرب در زمینه طراحی و با استفاده از چاپخانه‌ای مجهز، مفتخر است تا سربرگ‌های حرفه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

جهت مشاهده نمونه سربرگ‌های جذاب چاپخانه آنلاین چاپ آقا می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نمونه سربرگ

لیست قیمت سربرگ

در لیست زیر چند نمونه از هزینه چاپ سربرگ در چاپ آقا متناسب با نوع چاپ و انتخاب‌های گوناگون ذکر شده است.

21 نمونه سربرگ شرکت و اداری + وکالت

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا