توسعه صنعت داروسازی و تکمیل زنجیره تأمین در فارمکس 2020


توسعه صنعت داروسازی و تکمیل زنجیره تأمین در فارمکس 2020

دومین نمایشگاه تخصصی فارمکس رویداد بزرگ صنعت داروسازی است با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت در کنار یکدیگر، فرصت های کسب و کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان سازد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: با توجه به توانمندی های صنعت داروسازی کشور در حوزه های مواد موثره دارویی، تجهیزات داروسازی، سرمایه انسانی متخصص و دانش فنی تولید از یک سو و تحریم های ظالمانه دشمنان همیشگی ایران از سوی دیگر، سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با هدف ارائه توانمندی های صنعت داروسازی در عرصه بین المللی، گردهمایی فعالین صنعت دارویی کشور در جهت اتحاد و همدلی بین آنان و واگذاری تکنولوژی شرکت های داخلی و خارجی، دومین نمایشگاه فارمکس را برگزار می کند.


دومین نمایشگاه تخصصی فارمکس یک رویداد بزرگ صنعت داروسازی است که تلاش دارد تا با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت در کنار یکدیگر، فرصت های کسب و کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان سازد و به رشد شرکت های داخلی کمک نماید. این رویداد توسط سندیکا مواد اولیه دارویی، شیمیای و بسته بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به صورت سالانه برگزار می گردد که توانسته است در دومین سال برگزاری، نظر شرکت های فعال و سرمایه گذاران این حوزه را به خود جذب نماید.


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی، وزارت صمت و بانک مرکزی، از مهم ترین نهادهای دولتی دخیل در برگزاری فارمکس 2020 هستند.


نمایشگاه تخصصی فارمکس ۲۰۲۰ یک رویداد B2B با هدف «توسعه صنعت داروسازی کشور و تکمیل زنجیره تأمین» در حوزه های تخصصی صنعت داروسازی کشور می باشد.


با توجه به این رویکرد و در نظر گرفتن جلسات و نشست های رودررو بین تمام بازیگران فعال صنعت دارویی فعال در داخل و خارج از کشور، می توان این نمایشگاه را تخصصی ترین رویداد دارویی خاورمیانه قلمداد نمود.


با توجه به برنامه های در نظر گرفته شده نشست هایی بین غرفه داران نمایشگاه، تأمین کنندگان داخلی و خارجی مواد موثره، اینتر مدیت ها، تجهیزات داروسازی، ملزومات و تجهیزات بسته بندی دارویی، خدمات صنعتی با شرکت های سازنده دارو و ماده موثره برگزار خواهد گردید.


همچنین نشست های تخصصی بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقمند با توسعه صنعت دارویی ایران و شرکت های فعال صنعت داروسازی کشور برگزار خواهد شد.


در طول برپایی فارمکس، شرکت کنندگان قادر خواهند بود تا در برنامه های متنوع این نمایشگاه شامل کارگاه ها، کنفرانس ها و سخنرانی های متخصصین و مدیران صنعت حضور یابند.


این نمایشگاه ۶ الی ۸ اسفند سال 1398 در مرکز نمایشگاهی هتل المپیک در 3 حوزه تخصصی: بسته بندی دارویی (PharmaPack)، مواد اولیه، شیمیایی و حد واسط (APIs)، ماشین آلات و تجهیزات داروسازی (PharmaTech) برگزار خواهد گردید.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید