بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی


صفیه آقاجانی معروف به صفا، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و متولد 1335 از ارومیه می باشد که در رادیو نیز فعالیت می کند. وی خواهر معصومه آقاجانی بازیگر و دوبلور کشورمان می باشد. در ادامه می توانید بیوگرافی صفا آقاجانی و فیلم شناسی وی را ملاحظه نمایید. بیوگرافی صفا آقاجانی و عکس های متفاوتش صفا آقاجانی در خانواده ای پر جمعیت در تبریز به...

صفیه آقاجانی معروف به صفا، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و متولد ۱۳۳۵ از ارومیه می باشد که در رادیو نیز فعالیت می کند. وی خواهر معصومه آقاجانی بازیگر و دوبلور کشورمان می باشد. در ادامه می توانید بیوگرافی صفا آقاجانی و فیلم شناسی وی را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی صفا آقاجانی و عکس های متفاوتش

صفا آقاجانی در خانواده ای پر جمعیت در تبریز به دنیا آمد. وی دارای ۵ خواهر و برادر بوده و ارتباط صمیمانه ای بین آنها وجود داشته است. معصومه، خواهر کوچکتر وی و سه سال با او اختلاف سنی دارد.

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی
بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

او زمانی که شش سال سن داشت به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کردند. آمدن آنها به تهران، مصادف با اتفاقاتی بود که منجر به پیروزی انقلاب شد، در نتیجه با پیروزی انقلاب اسلامی وی و خواهرش توانستند وارد حرفه بازیگری شوند و خواهرش معصومه در کنار بازیگری به حرفه دوبلوری نیز می پرداخت.

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

صفا آقاجانی بعد از گرفتن دیپلم در رشته ادبیات فارسی، فعالیتش در بازیگری را شروع کرد. نخستین کار تصویری وی، بازی در فیلم سینمایی «تمام وسوسه های زمین» ساخته حمید سمندریان بود. او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش می پرداخت.

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

چگونگی ورود وی به رادیو به این صورت بود که در سال ۱۳۶۳ در آزمونی که بین ۶۶۰۰ داوطلب برای بازیگری نمایش های رادیویی به منظور طرح تجدید حیات نمایش رادیویی زیر نظر آقای جعفری جلوه، برگزار می شد، انتخاب شده و بعد از گذراندن برخی کلاس های فشرده، از سال ۱۳۶۴ تا کنون در رادیو فعالیت می کند.

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

صفا آقاجانی متاهل است و دارای یک دختر و یک پسر می باشد. اکنون در ادامه بیوگرافی این بازیگر پیشکسوت و مهربان عرصه سینما و تلویزیون ، دعوت می کنیم از عکس های گردآوری شده وی در این مطلب دیدن نمایید.

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویعکس جدید صفا آقاجانی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویعکس صفا آقاجانی بازیگر ایرانی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویصفا آقاجانی و پسرش

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویسحر قریشی و نگار عابدی در کنار صفا آقاجانی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویعکسی از هنرپیشه خانم سینما و تلویزیون ایران

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویعکس و زندگینامه صفا آقاجانی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویتیپ متفاوت صفا و معصومه آقاجانی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی صفا آقاجانی و سمیرا حسینی بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویعکس و بیوگرافی صفا آقاجانی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویعکس جدید از صفا آقاجانیبیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویصفا و معصومه آقاجانی بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویالناز حبیبی و صفا آقاجانی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویصفا آقاجانی بازیگر نمایش های رادیویی

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وینقاشی چهره صفا آقاجانی بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی ویصفا آقاجانی در سریال همه چیز آنجاست

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

فیلم شناشی وی

فیلم های سینمایی

تمام وسوسه های زمین، دو عروس، میگرن، به همین سادگی، آبنبات چوبی، گواهینامه

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

مجموعه های تلویزیونی

آئینه (۱۳۶۳)، آقای همه فن حریف (۱۳۶۴)، خیالاتی (۱۳۶۸)، باغ گیلاس (۱۳۷۲)، ویروس ۲۰۰۰ (۱۳۷۸)، امواج جادویی (۱۳۷۹)، طلسم شدگان (۱۳۸۲)، اگه بابام زنده بود (۱۳۸۳)، پیله های پرواز (۱۳۸۴)، سایه تنهایی (۱۳۸۶)، پس از سالها (۱۳۸۷)، تا ثریا (۱۳۹۰)، سی امین روز (۱۳۹۰)، زمانه (۱۳۹۱)، ستایش (۱۳۹۲)، ستاره حیات (۱۳۹۲)، قهر و آشتی (۱۳۹۳)، دردسر های عظیم (۱۳۹۳)، دردسر های عظیم ۲ (۱۳۹۴)، قرعه (۱۳۹۴)، دوردست ها (۱۳۹۵)، پرستاران (۱۳۹۵)، بازی نقاب ها (۱۳۹۶)، خانواده دکتر ماهان (۱۳۹۶)، روز های بی قراری (۱۳۹۷)

بیوگرافی صفا آقاجانی و گذری به زندگی هنری و شخصی وی

وی در اغلب نقش هایی که در تلویزیون به ایفای آن پرداخته است، مثبت بوده و در نقش مادری مهربان هنرنمایی کرده است، اما در سریال ستایش در نقشی متفاوت با آنچه تا کنون در سیما بازی کرده، ظاهر شد که موجب تعجب مخاطبانش گردید. وی در رادیو نیز نقش هایی متنوع و متفاوت با تلویزیون را بازی کرده است. در صورت تمایل، برای آشنایی با بیوگرافی سایر هنرمندان ایرانی و خارجی می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !