28 میلیارد تومان برای عمران روستاهای جنوب استان بوشهر جذب شد


28 میلیارد تومان برای عمران روستاهای جنوب استان بوشهر جذب شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: 28 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت برای عمران، آبادانی، دیوارهای حفاظتی و بهسازی معابر روستاهای جنوب این استان جذب شده است.

حمید حیدری بریدی روز دوشنبه در نشست واگذاری زمین ملی در محدوده طرح هادی روستایی در منطقه جنوب استان بوشهر افزود: در فاز نخست اینطرح ۵۷ پروژه روستایی با ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر به صورت ۱۰۰ درصد اجرا و در فاز دوم نیز ۹ پروژه با هشت میلیارد تومان مصوب شده که در مزحله برگزاری مناقصه هستیم.

وی در باره اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: امسال ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی به استان بوشهر ابلاغ شده است.

حیدری بریدی اضافه کرد: با این میزان اعتبار یکهزار و ۳۶۵ واحد در سال جاری در این استان بهسازی می‌شود که از این تعداد تاکنون یکهزار و ۱۱۲ واحد معادل ۸۱ درصد برای عقد قرارداد معرفی شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۲۲ سهمیه تسهیلات قرض الحسنه به میزان ۲۶۴میلیون تومان جذب شده است.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری زمین‌های ملی در محدوده طرح هادی روستایی به بنیاد مسکن در جنوب استان بوشهر باید در کمترین زمان انجام شود.

سکینه الماسی افزود: عمران و آبادانی روستاهای جنوب استان بوشهر با هدف جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها از جمله مهمترین برنامه‌های پیش رو است.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن