ورزشکار هرمزگانی نایب قهرمان مسابقات موی تای جهانی آنتالیا شد


ورزشکار هرمزگانی نایب قهرمان مسابقات موی تای جهانی آنتالیا شد

ورزشکار هرمزگانی در نخستین تجربه بین‌المللی موفق به کسب مدال نقره مسابقات موی تای جهانی آنتالیا 2019 شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی رده جوانان و نوجوانان موی تای (مشت‌زنی تایلندی) با حضور حدود ۱۴۰۰ ورزشکار از یک‌صد کشور جهان به مدت یک هفته در آنتالیا ترکیه برگزار شد.

علیرضا رحیمی تنها ورزشکار هرمزگانی است که در رده نوجوانان و در وزن ۴۸ کیلوگرم در این مسابقات شرکت داشت و این مسابقات به‌عنوان اولین تجربه برون‌مرزی وی محسوب می‌شد.

وی در اولین روز مسابقات به مصاف توفیق حسین اف آذربایجانی رفت و در همان راند اول رقیبش را ناک اوت کرد. علیرضا رحیمی در دومین دیدار به مصاف فایتر کشور میزبان رفت و حریف را از پیش رو برداشت.

در پنجمین روز مسابقات رحیمی سومین دیدارش را مقابل حریف روس vage mantsakanyan باسابقه قهرمانی جهان در این وزن برگزار کرد و با اقتدار حریف روس را از پیش رو برداشت تا در دیدار نهایی مقابل حریف تایلندی‌اش قرار گیرد، هر چند از ناحیه پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده بود اما در یک مبارزه نزدیک نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره جهان رسید.

با توجه به حضور آریا زمانی به‌عنوان مربی در تیم ملی موی تای، هرمزگان در این رشته توانمندی ویژه‌ای دارد که در صورت حمایت و همراهی می‌تواند در داوری، مربیگری و پرورش قهرمانان ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

کاروان جمهوری اسلامی ایران با ۴۵ ورزشکار در قالب گروهی ۵۰ نقره برای شرکت در این مسابقات به آنتالیا اعزام شد که با کسب دو مدال طلا، ۳ مدال نقره و دوازده مدال برنز، رتبه یازدهم مسابقات جهانی ترکیه را از آن خود کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس