علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش 3


حدیث میرامینی یکی از بازیگران سریال ستایش است که در فصل سوم این سریال حضور ندارد و عدم حضور او از ابتدای پخش این سریال با شایعاتی همراه شد. با تغییر بازیگر نقش نازگل در این فصل از سریال ستایش سوالات زیادی پیرامون این تغییر بازیگر و عدم همکاری حدیث میرامینی با تیم سعید سلطانی … نوشته علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش 3 اولین بار در پورتال جامع...

حدیث میرامینی یکی از بازیگران سریال ستایش است که در فصل سوم این سریال حضور ندارد و عدم حضور او از ابتدای پخش این سریال با شایعاتی همراه شد.

با تغییر بازیگر نقش نازگل در این فصل از سریال ستایش سوالات زیادی پیرامون این تغییر بازیگر و عدم همکاری حدیث میرامینی با تیم سعید سلطانی شکل گرفت که خانم بازیگر به آنها پاسخ داد.

توضیح حدیث میرامینی درباره بازی نکردن در ستایش ۳

حدیث میرامینی با انتشار عکسی از نازگل در سریال ستایش درباره علت بازی نکردن در این سریال توضیح داد.

علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش 3

عکسی از حدیث میرامینی در سریال ستایش

حدیث میرامینی با انتشار این عکس نوشت: سلام دوستان با پخشِ فصلِ سومِ سریالِ ستایش راجع به عدم حضورِ من خیلی سوال پرسیده شده، خودم رو موظف دونستم توضیح بدم که ؛علتِ نپذیرفتنِ همکاریِ مجدد و نبودِ من کنارِ دوستان فقط و فقط به انتخابِ شخصیِ بنده راجع به نقش و نداشتنِ زمانِ مناسب برای همکاری مربوط میشود و مبنی بر هیچ گونه مشکلی با کارگردانِ عزیز و محترم ِ این مجموعه نبوده ( لازم به ذکر است که من تجربه ی بازی در سریالِ موفقِ (در جستجویِ آرامش ) رو اخیراً با جنابِ سلطانی داشتم )

ممنونم از لطفی که همگی نسبت بهم دارید و عذر خواهی از دوستانی که ابرازِ ناراحتی کردن نسبت به این ماجرا و نبودِ من آرزوی موفقیت برای این تیم و بازیگر جدیدِنقشِ نازگل به امیدِ اتفاقاتِ خوب…

علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش 3

علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش 3

نرگس محمدی، مهدی سلوکی و حدیث میرامینی در سریال ستایش

با آغاز پخش فصل سوم سریال ستایش تغییرات زیادی در بازیگران این سریال رخ داد که یکی از آنها تغییر بازیگر نقش نازگل و جایگزینی لاله مرزبان به جای حدیث میرامینی بود.

از دیگر تغییرات سریال ستایش در فصل ۳ میتوان به تغییر بازیگر نقش صابر و دخترانش در این سریال اشاره کرد.

علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش 3

نرگس محمدی و لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل در ستایش ۳

لاله مرزبان بازیگری که تجربه بازی در سریال آنام را در کارنامه هنری اش دارد این بار در سریال ستایش بازیگر نقش نازگل دختر نرگس محمدی و نوه حشمت فردوس شد.

سریال ستایش ساخته سعید سلطانی به نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از ۲۲ شهریور روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش 3

لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل در ستایش ۳

مهدی پاکدل و نرگس محمدی و لاله مرزبان و مهدی سلوکی و داریوش ارجمند، سیما تیرانداز ، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی ، محمد رضا داودنژاد ، مهدی میامی، امیرمحمد زند ، کمند امیر سلیمانی ، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور ، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی و علی میلانی در سریال ستایش ۳ به ایفای نقش پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)