اجرای نمایش «عشاق 1441» در میدان آیینی امام حسین(ع)


گروه هنر ــ نمایش مذهبی «عشاق 1441» از 17 مهر به مدت 10 شب در میدان آیینی امام حسین(ع) اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «عشاق 1441» در میدان آیینی امام حسین(ع)

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و فرهنگسرای عترت، نمایش مذهبی «عشاق ۱۴۴۱» کاری از گروه هنری آوای رافع به کارگردانی و نویسندگی شقایق عوض‌زاده و تهیه‌کنندگی سامان نیکنام‌فر از روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه به مدت ۱۰ شب در میدان آیینی امام حسین(ع) به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با محوریت واقعه عاشورا به روایتی از ظهر عاشورا تا خرابه‌های شام و شهادت حضرت رقیه(س) می‌پردازد که به صورت میدانی برگزار خواهد شد.

گروه هنری آوای رافع با سابقه‌ای ٨ ساله در زمینه موسیقی و نمایش آیینی – مذهبی به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) مشغول فعالیت است و از بازیگران این نمایش می‌توان به مسعود معصومی، علی‌رضا کوهدشتی، فاطمه انصاری، هلما سربندی، پوریا سلیمانی، فاطمه شیخلر، ابوالفضل حسینی، پوریا محمدی، علیرضا وطن خواه، آرین رضایی، ندا زراعتی، ابوالفضل قاسمی، جمیله نادری، ایلیا نیرومند، فرشاد دیبازر، ملیسا نیرومند اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت تماشای این نمایش می‌توانند از ساعت ۱۹ به میدان آیینی امام حسین(ع) مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۳۲۵۶۸۶۰ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر