بیش از 23 هزار نفر زائر حسینی در استان ثبت نام کرده اند/همه امکانات در خدمت زائرین حسینی


بیش از 23 هزار نفر زائر حسینی در استان ثبت نام کرده اند/همه امکانات در خدمت زائرین حسینی

کلانتری گفت: تاکنون بیش از 23 هزار نفر زائر اربعین حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند که نسبت به سال قبل بیش از 140 درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۵ مهر) در نشست ستاد اربعین حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای خدمات دهی بهتر و بیشتر به کاروان های زائرین استانی و زائرانی که از این استان عبور می کنند، باید کمیته های ۱۳ گانه این ستاد از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط اعزام، امنیت، سلامت، مسائل بهداشتی و ترافیکی زائرین بسیار مهم است، تاکید کرد: همه دستگاه های استان همکاری لازم را با مجموعه عوامل و دست اندرکاران کاروان های زائران حسینی داشته باشند و هر جایی که لازم است امکانات و ابزار موجود را برای ارائه خدمات دهی بیشتر بکار گیرند.

وی نسبت به رعایت استانداردهای فنی خودروها و روان سازی ترافیکی کاروان زائرین حسینی تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر زائر اربعین حسینی در استان ثبت نام کرده اند که نسبت به سال قبل، بیش از ۱۴۰ درصد افزایش دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت که پیش بینی می شود به آمار ثبت نام کنندگان برای شرکت در همایش عظیم اربعین حسینی افزوده شود.

کلانتری با بیان اینکه ۴۶ موکب از استان کهگیلویه و بویراحمد به زائرین حسینی ارائه خدمات می دهند، ادامه داد: از این تعداد، ۱۱ موکب آن در کشور عراق و ۳۵ موکب هم در مسیر استان تا شلچمه مستقر می شوند که امسال ۱۷ موکب نسبت به اربعین حسینی سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی عظمتی است که در جهان امروز به شیوه ای نوین و ممتاز پدیدار گشته و همه جوانب کار آن مردمی است، اضافه کرد: ما هم می خواهیم در کنار مردم و با این مردم نقشی ایفا کنیم و به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در ارائه خدمت نقشی داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ مراسمی به عظمت مراسم اربعین حسینی در هیچ جای دنیا شکل نخواهد گرفت، گفت: جمعیت حاضر در اربعین حسینی یک نقطه قوتی است و این عظمت را همه دنیا می بینند و پیام خاص آن را متوجه می شوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی