کشف محموله مواد افیونی در گمرک بوشهر


کشف محموله مواد افیونی در گمرک بوشهر

حوادث رکنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: محموله 45 کیلوگرمی مواد مخدر در گمرک بوشهر کشف شد.

به گزارش رکنا، ارسطو ترکمان منش دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان بوشهر به همکاری گمرک با این دبیرخانه اشاره کرد و گفت: گمرک در بخش مبارزه با مواد مخدر هوشیار عمل کرد و همواره همکاری های بسیار خوبی با این سازمان داشته است.

وی اظهار داشت: اخیرا ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری ایکس ری گمرک بوشهر که به صورت ماهرانه در کفی کامیون جاسازی شده بود کشف شد که نشان از تیزبینی و هوشیاری کارکنان گمرک بوشهر دارد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر نیز گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر، پیش سازها و قاچاق کالا از مهمترین اولویت ها و ماموریت‌های گمرک است که با حساسیت بالا مورد پیگیری قرار می گیرد.

بهروز قره بیگی افزود: اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر در گمرک به گونه ای است که گمرک ایران در کشف و مبارزه با مواد مخدر رتبه نخست جهانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: کشف ۵ هزار لیتر پیش ساز مواد مخدر در بندر دیلم، کشف حدود ۳ هزار عدد سیگار الکترونیکی و تنباکو و قرص ترامادول در گمرک گناوه و بوشهر گوشه ای از کشفیات صورت گرفته توسط کارکنان گمرکات استان بوشهر بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !