به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رانی، اینها نمونههایی از جملات تبلیغاتی شرکتها و برندهای معتبر است که برای جلب نظر مخاطبان به کار میبرند تا آنان با خرید هرچه بیشتر خود شانس بیشتری را برای شرکت و برندهشدن در جشنوارههای فروش و قرعهکشی این شرکتها داشته باشند.
این روزها چه در رسانههای گروهی و چه در سطح شهر قطعاً چشمتان به یکی از این تبلیغها برخورد میکند و ترغیب میشوید که با فرستادن یک پیامک یا خرید یک محصول خاص، شانس خود را برای بردن جایزهای باارزش امتحان کنید.
در این آشفتهبازار تبلیغاتی که ممکن است بعضی از شرکتها به وعدههای خود در مقابل مخاطبین عمل نکنند، شرکتهایی هم هستند که اعتماد مصرفکنندگان برای آنها سرمایه بوده و همواره سعی در جلب اعتماد آنان دارند که از جمله آنها میتوان به شرکتهای مخابراتی، اپلیکیشن های پرداخت، سرویسهای VOD و ... اشاره کرد.
در این میان، برند «رانی» که اولین تولیدکننده آبمیوه با تکههای واقعی میوه است، در تابستان امسال متفاوت عمل کرد و با سورپرایز مخاطبانش و تعیین یک جایزه بی ام و سری ۲ هیاهویی را برای برنده شدن این جایزه جذاب و خواستنی در بین مخاطبان خود ایجاد نمود. رانی اذعان دارد شما میتوانید با خرید محصولات رانی در بستهبندیهای قوطی و ارسال کد درجشده در زیر قوطی به شماره ۱۰۰۰۲۴ در قرعهکشی یک دستگاه BMW ۲۳۰i Convertible مدل ۲۰۱۷ تحت عنوان مسابقه «با خوردن و نوشیدن رانی BMW ببر» شرکت کنید.
به نقل از رانی این خودرو همزمان با شروع مسابقه با قیمت ۱ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان خریداری شده است. ضمناً این مسابقه از ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شده و تا ۱۵ آبان امسال ادامه خواهد داشت. قرعهکشی در روز ۷ آذر و با حضور نماینده دادستانی بهصورت رسمی برگزار و بهصورت زنده از پیج اینستاگرام رانی به نشانی ranimania@پخش خواهد شد. حال به نظر میرسد با توجه به واقعی بودن این قرعهکشی فرصت بسیار مناسبی برای اقشار مختلف مردم فراهم آمده تا با خرید هر «رانی» شانس خود را برای به دست آوردن یک جایزه میلیاردی در یک قرعهکشی واقعی محک بزنند.
برای اطلاع از سایر جزییات میتوانید به سایت رانی به نشانی /http://ranimania.com مراجعه کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی