فرمانده پلیس شهرستان «گذره» هرات به اتهام فساد تحت پیگرد قرار گرفت


فرمانده پلیس شهرستان «گذره» هرات به اتهام فساد تحت پیگرد قرار گرفت

سخنگوی پلیس هرات گفت: در ادامه تحقیق و بررسی‌های مقامات محلی و نظامی در هرات در مبارزه با فساد در این ولایت «سلیمان امیری» فرمانده پلیس شهرستان گذره هرات به اتهام دست داشتن در فساد گسترده از سوی...

«عبدالاحد ولیزاده» سخنگوی فرماندهی پلیس هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: در ادامه تحقیق و بررسی‌های مقامات محلی و نظامی در هرات در مبارزه با فساد در این ولایت «سلیمان امیری» فرمانده پلیس شهرستان گذره هرات و یک تن از فرماندهان سرشناس در این ولایت به اتهام دست داشتن در فساد گسترده از سوی نیروهای امنیتی تحت پیگرد قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این فرمانده پلیس پس از تحت پیگرد قرارگرفتن از سوی نیروهای امنیتی متواری شده و در حال حاضر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی برای بازداشت وی تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

سخنگوی فرماندهی پلیس هرات ادامه داد: در حال حاضر برای پیشبرد کارهای فرماندهی شهرستان گذره هرات فردی دیگر به زودی معرفی خواهد شد.

این در حالی است که امیری با انتشار پستی در صفحه فیس بوک خود اتهام وارده را رد کرده و خواهان بررسی دقیق اتهامات وی شده است.

از سوی دیگر نیز جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات در این مورد گفت: جدیت اداره محلی هرات برای مبارزه با فساد اداری در ادارات محلی و ارگانهای نظامی سبب شده تا بسیاری ها تحت پیگرد قرار گرفته و این موضوع باعث کاهش آمار جرم شده است.

/انتهای پیام/

فرمانده پلیس شهرستان «گذره» هرات به اتهام فساد تحت پیگرد قرار گرفت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار