رونمایی شاهرخ استخری از همسرش (عکس)


رونمایی شاهرخ استخری از همسرش (عکس)

انتشار عکس همسر شاهرخ استخری برای نخستین بار در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به راه انداخته، تا آنجا که خود شاهرخ استخری نیز به این بازخوردها واکنش نشان داده است.

ستاره | سرویس چهره‌ها - انتشار عکس شاهرخ استخری به همراه همسر و فرزندانش نخستین بار توسط همسر شاهرخ استخری، سپیده بزمی پور، در صفحه‌ای در اینستاگرام منسوب به خانواده استخری، منتشر شد. به دنبال آن شاهرخ استخری عکس دسته جمعی دیگری را در اینستاگرام خود منتشر کرد و پست همسرش را نیز در استوری اینستاگرامش قرار داد.

رونمایی شاهرخ استخری از همسرش (عکس)


سپیده بزمی پور:

"تولدت مبارک مرد من ...
خدارو هزار مرتبه شکر که به دنیا اومدى تا یار و همدم من بشى و خیلى روزارو با هم پشت سر بذاریم ... چه خوب ... چه بد ... چه سخت ... چه اسون ... تو پستى بلندیهاى زندگى هواى همو داشته باشیم ... دست و همو بگیریم ... یاد هم بندازیم که خدا اون بالا نشسته ... مگه میشه بنده ى خودشو فراموش کنه ... حتمااا حکمتى هست ... شک نکن ... بعد بازم تلاش کنیم ... تو بخشى از وجود منى ... من و تویى دیگه نیست ... شدیم ما ... ما و دو تا دخترى که خدا سرمون منت گذاشت و بهمون هدیه داد ...
چقدر شکرش میکنم که شماهارو دارم ...چقدر پناه و نبات خوشبختن که تورو دارن ... تو قهرمان زندگیشونى و عشق زندگى من ... مرسى براى تمام زحمتایى که براى ما میکشى ... من میدونم ... میفهمم ... تو خیلى مهربونى ... شاید خیلیها اینو ندونن ... اما تو بنده ى خوب خدایى ... .
براتون با تمام وجودم بهتریناى زندگى رو ارزو میکنم ... ارزو میکنم عشقتون همیشه تا اخر عمرتون پایدار باشه ... اگه هنوز پیداش نکردین اینو بدونین که به وقتش خدا بهترینشو براتون رقم میزنه ... اگه از عشقتون دلگیرین با هم حرف بزنید و بیشتر از این دلتنگى نکشید ... .
امیدوارم امشب صداتون به اون بالابالاهااااا برسه و دلتون غرق شادى و ارامش بشه ...
.
ارزوهاتون دونه دونه براورده بشه ...
.
تنتون سلامت باشه ...
.
انتظارا هم تموم بشه و یه دنیا خوشحالى جاشو بگیره ...
.
خدایا شکرت ...
.
دوستون دارم مهربوناى من ...»

رونمایی شاهرخ استخری از همسرش (عکس)


شاهرخ استخری:

"سپاس از تبریک های قشنگتون"

در ادامه واکنش شاهرخ استخری را به حجم واکنش‌ها نسبت به انتشار عکس همسرش در اینستاگرام می‌بینید.

رونمایی شاهرخ استخری از همسرش (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی