خدمت‌رسانی موکب انصارالحسین(ع) همدان در 200 متری حرم امام حسین(ع)


خدمت‌رسانی موکب انصارالحسین(ع) همدان در 200 متری حرم امام حسین(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ موکب انصارالحسین(ع) از سوی مؤسسه منتظران حضرت مهدی(عج) مریانج همدان در کربلای معلی به زائران خدمات ارائه می‌کند.

خدمت‌رسانی موکب انصارالحسین(ع) همدان در 200 متری حرم امام حسین(ع)

به گزارش ایکنا؛ طبق روال سال‌های گذشته، موکب خدماتی ـ فرهنگی انصارالحسین(ع) به مدت 10 روز در مسیر نجف به کربلا، 200 متر به حرم امام حسین(ع) آماده خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) است.
بنا بر گفته هاشم سعیدی‌شکوه، مدیر مؤسسه منتظران حضرت مهدی(عج) شهر مریانج، این مؤسسه با همکاری دو کانون فرهنگی شهر مریانج همدان، اقدام به راه‌اندازی موکب در این ایام کرده است. این غرفه علاوه بر فعالیت خدماتی، فعالیت فرهنگی به خردسالان ارائه می‌دهد.
این فعالیت فرهنگی شامل برگزاری مسابقات و بازی‌های کودکانه و اهدای جوایز، اجرای گروه تواشیح و تعزیه‌خوانی است. همچنین مسئول این موکب با باقر اوجاقی از اعضای مؤسسه منتظران حضرت مهد(عج) است.
یادآور می‌شود، استان همدان و شهر مریانج به دلیل قرارگیری در مسیر رفت و بازگشت زائران اربعین حسینی در غرب کشور، برنامه‌هایی برای خدمت‌رسانی به آنها، پذیرایی و همچنین نقل و انتقال و جابه جایی آنها در نظر گرفته است.
همچنین مؤسسه قرآن وعترت منتظران حضرت مهدی(عج) در مریانج، انتهای خیابان شریعتی، پایین‌تر از پارک آزادگان واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۴۲۶۳۶۰۱-۳۴۲۶۵۶۰۱-۰۸۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر