سارقان مسلح جاده دیر- دوراهک دستگیر شدند


سارقان مسلح جاده دیر- دوراهک دستگیر شدند

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه سارقی که یک دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را در جاده دیر - دوراهک در جنوب اسن استان با تهدید سلاح به سرقت برده بودند کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی روز دوشنبه افزود: ساعت ۲۱ شب ۱۳مهرماه شخصی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خودرو خود در جاده دیر_ دوراهک خبرداد.

وی بیان کرد: با حضور گشت پلیس مشخص شد فرد تماس گیرنده راننده یک دستگاه خودرو پژو بوده که در حال حمل بار قاچاق سه نفر مسلح به سلاح کلاشینکف وی را در جاده متوقف و خودرو حامل بار را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

واعظی ادامه داد: گرچه فرد مالباخته نیز به همراه یکی از بستگانش به تعقیب خودرو سارقان پرداخته بود ولی آنها به سرعت متواری شده بودند.

وی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری یگان‌های پلیسی شهرستان‌های دیر، کنگان و جم هویت یکی از سارقان شناسایی و در شهرستان کنگان دستگیر شد.

واعظی افزود: متهم دستگیر شده علاوه بر اعتراف به سرقت مسلحانه به همراه ۲ نفر از دوستانش، علت آن را اختلاف حساب با مالباخته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با ادامه عملیات پلیسی ۲ نفر از همدستان سارق نیز کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت در شهرستان"جم" شناسایی، دستگیر و سلاح بکار رفته در سرقت ضبط شد.

وی یادآور شد: خودرو سرقت شده نیز به همراه بار قاچاق در حاشیه شهر کنگان کشف شد.
۶۰۴۳/۷۲۱۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی