رأی منفی کاشانی به شکایت علیه سرمربی پیشین پرسپولیس


مرحوم کاشانی بار‌ها در هیأت مدیره اعلام کرده بود باید با برانکو به تفاهم برسیم و الان وقت شکایت از او نیست، زیرا از باشگاه طلب دارد و در نهایت، پرسپولیس محکوم خواهد شد. نوشته رأی منفی کاشانی به شکایت علیه سرمربی پیشین پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رأی منفی کاشانی به شکایت علیه سرمربی پیشین پرسپولیس

جلب رضایت ایوانکوویچ اولویت هیئت‌مدیره بود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵
رأی منفی کاشانی به شکایت علیه سرمربی پیشین پرسپولیس

مرحوم کاشانی بار‌ها در هیأت مدیره اعلام کرده بود باید با برانکو به تفاهم برسیم و الان وقت شکایت از او نیست، زیرا از باشگاه طلب دارد و در نهایت، پرسپولیس محکوم خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایرج عرب تا وقتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، سه مرتبه طرح شکایت از برانکو را به هیأت‌مدیره برد، اما هرگز تعداد آرای مثبتی که در این مورد دریافت می‌کرد، بیشتر از دو رأی نشد. البته آن زمان، مهرداد هاشمی به علت مشکلات عمیقی که با عرب داشت، در هیئت‌مدیره حاضر نمی‌شد، اما به صورت تلفنی به یکی از اعضا می‌گفت صددر‌صد مخالف این اتفاق است تا موضوع شکایت از برانکو جدی نباشد. در نهایت عرب رفت و انصاری‌فرد در دومین روز از مدیرعاملی خود نامه‌ای خطاب به برانکو نوشت با این عنوان:

«شما دوران طلایی باشگاه پرسپولیس را رقم زدید و محل اختلافات شما با باشگاه، در فیفا نیست.»

این تغییر عقیده از شکایت به تفاهم، مهم‌ترین تفاوت بین مدل مدیریتی عرب و انصاری‌فرد بود. مدیرعامل جدید، طرح خودش که کاملاً برخلاف ایده‌های عرب بود را به هیئت‌مدیره پیشنهاد داد و توانست موافقت همه آن‌ها را بگیرد. گفته می‌شود فقط عرب در جلسات بود که به تفاهم با برانکو رأی منفی می‌داد و خواستار شکایت از این مربی کروات بود. حتی مرحوم کاشانی نیز، بار‌ها اعلام کرد باید با این مربی کروات به تفاهم برسیم و الان وقت شکایت از او نیست زیرا از باشگاه طلب دارد و در نهایت، پرسپولیس محکوم خواهد شد.
این در حالی است که برخی همچنان معتقدند کاشانی مخالف برانکو بود و یکی از عواملی به شمار می‌رفت که باعث جدایی این مربی از پرسپولیس شد آن‌هم در شرایطی که رابطه برانکو و کاشانی در بهترین سطح خود بود کمااینکه سرمربی پرسپولیس ۴ بار طی دو سال گذشته مهمانی گرفت و در هر ۴ مرتبه، شخصاً از کاشانی دعوت کرد تا در این ضیافت‌ها شرکت کند.
ماجرای مهم‌تر این است که هفته آینده و در زمان تعطیلی لیگ، انصاری‌فرد دیداری با برانکو خواهد داشت. اخراج برانکو از الاهلی عربستان می‌تواند بهترین فرصت را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دهد تا زمان ملاقات با او را جلو بیندازند و هرچه سریع‌تر به حل معضلی که در دوران مدیریتی قبلی رقم خورد، مشغول شوند.
منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس