کافه ویونا شعبه سعادت آباد


کافه ویونا که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های تهران است. سرویس های این کافه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محیط آن کاملا دنج است که همین باعث شده است که از محبوبیت زیادی در بین جوانان برخوردار باشد. اگر بخواهیم بهترین نکته این کافه […] نوشته کافه ویونا شعبه سعادت آباد اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

کافه ویونا که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های تهران است. سرویس های این کافه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محیط آن کاملا دنج است که همین باعث شده است که از محبوبیت زیادی در بین جوانان برخوردار باشد. اگر بخواهیم بهترین نکته این کافه را بیان کنید صبحانه های خوشمزه با قیمت مناسب آن می باشد.کافه گردی از جمله کارهایی است که اکثر مردم دنیا علاقه زیادی به آن دارند. یکی از مهمترین چیزها در انتخاب کافه محیط آن و منوهای جذاب آن می باشد.در دو دهه اخیر یکی از محبوب ترین و جذاب ترین کسب و کارها کافه های تهران است.

کافه ها این روزها به پر تقاضاترین مکان از نظر مردم عنوان شده اند، به طوری که اکثر قرارهای دوستانه یا کاری، جشن تولد ها و ساگردها و یا حتی استراحت های کوتاه بین مسیرهای طولانی در کافه ها انجام می گیرد. به همین دلیل محیط کافه و غذا و نوشیدنی که در آنجا میل می شود از اهمیت بالایی برای مخاطبان کافه گرد برخوردار است. اگر ساکن تهران هستید حتما سری به کافه های معروف تهران بزنید، چرا که با محیط های بسیار دلنشینی روبرو خواهید شد.
معنی لغت کافه با هم بودن مردم و مکانی عمومی جهت نشستن و موشیدن قهوه، چای و غیره می باشد. اگر بخواهیم علت به وجود آمدن کافه را ریشه یابی کنیم می رسیم به قرن ۱۳ میلادی که با رایج شدن نوشیدنی به نام قهوه این مکان با به عرصه صنعت قرار داد. در کشور عزیزمان ایران هم در اواخر دوه قاجاریه کافه های مدرن در مقابل قهوه خانه های سنتی قرار گرفتند، و در دهه ۸۰ به بعد به طور چشم گیری این صنعت پرطرفدار در ایران رشد کرد و به عنوان یکی از اولین گزینه ها در بین جوانان جای خود را باز کرد. در ایران و به خصوص شهر تهران کافه های زیادی با طراحی های متفاوت ایجاد شده است .

کافه ویونا شعبه سعادت آباد

در پرسه میان خیابان‌های تهران به کافه‌ای رفتیم که بعدا فهمیدیم بخشی از دارایی بهرام رادان، بازیگر سنتوری سینمای مهرجویی است.«کافه ویونا» که زنجیری از زنجیره کافه‌های ویونا در ایران است.یکی از کافه های زنجیره ای تهران که توانسته با ارائه بهترین نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای بی نظیر در میان مردم محبوب شود، کافه ویونا است. کافه ویونا تا به امروز با بیش از ۱۵ شعبه در سراسر تهران آماده پذیرایی از مشتریان است .در شهریور سال ۱۳۸۶ کافه ویونا با هدف افتتاح کافه ای با استانداردهای جهانی و ارائه محیطی متفاوت نسبت به سایر کافه ها در خیابان پاسداران تهران افتتاح شد. مهم ترین دلیل محبوبیت کافه ویونا در میان مردم، ارتباط خوب با مخاطب بود چرا که ویونا کافه ای مشتری مدار بوده و از تمام نظرات خوب و منفی مشتریان برای بهبود کیفیت و خدمات خود استفاده می کند.
در کنار دکوراسیونی شیک و همانند شعار کافه، منطبق با استانداردهای جهان، مهم ترین دلیل محبوبیت ویونا، قهوه هایش است. قهوه های ایتالیایی “Le Semuse” که طرفداران قهوه به خوبی آن را می شناسند، تنها قهوه ای است که در کافه ویونا سرو شده و حتی به صورت بسته ای نیز فروخته می شود.

منوی کافه ویونا شامل انواع نوشیدنی ها سرد، گرم، دسرها، کیک ها و برخی از وعده های غذایی برای صبحانه است. برخلاف اکثر کافه ها که برای وعده صبحانه انواع املت ها، سوسیس تخم مرغ و غذاهای هیجان انگیز دیگری را سرو می کنند، در کافه ویونا انواع کروسان ها مانند کروسان پنیر و گردو، مربا و عسل و گزینه های دیگر سرو می شود.

نوشیدنی های کافه ویونا که محبوبیت خاص خود را دارند. اما کیک های بی نظیر کافه، کیک هایی هستند که نمی شود به ویونا رفت و آن ها را سفارش نداد. مشتریان همیشگی ویونا می گویند کیک های کافه همواره تازه بوده و بسیار خوشمزه هستند. لازم به ذکر است قیمت تمام نوشیدنی ها و کیک هایی که سرو می شود معقول بوده و در تمام شعب کافه، یکسان هستند.
ویونا نام قدیم روستای ابیانه در نزدیکی کاشان است. قهوه لسموس سوئیس اصل به خوردت می‌دهد و دکور تقریبا ثابتی میان این کافه با دیگر کافه‌های ویونا وجود دارد. یعنی اگر روزی گذرتان به یک ویونا افتاد انگار بقیه را هم رفته‌اید. مسوول یکی از شعب ویونا به ما می‌گوید رادان از سهامداران این کافه‌های زنجیره‌ای است اما ویونای مرکزی، او را تنها صاحب چند ویونا می‌داند.

آدرس شعبه سعادت آباد: تهران – انتهای بلوار سعادت آباد – کوی فراز – نبش چهارراه بهزاد – مجتمع تندیس –

کافه ویونا شعبه سعادت آباد
کافه ویونا شعبه سعادت آباد
کافه ویونا شعبه سعادت آباد
کافه ویونا شعبه سعادت آباد

منبع : لست سکند – مهرنیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان