برخلاف آقایان، بسیاری از خانم‌ها علاوه بر دقت بر روی کفش باید در مورد انتخاب کیف زنانه از بهترین برندها خصوصا کیف زنانه دنیلی نیز دقت کنند زیرا کیف و کفش باید با هم جور باشند.

اما مردان برای داشتن ظاهری مناسب، هنگام انتخاب کفش باید به نوع چرم آن، مکان قرارگیری انگشتان پا و پاشنه کفش توجه کنید. امتحان کردن کفش‌ها قبل از خرید همیشه بوده و است و هنگام امتحان کردن باید با آنها قدم بزنید تا مطمئن شوید که پا در آنها احساس راحتی می‌کند. در حالی که بخشی از انتخاب کفش به سلیقه شخصی ربط دارد، اما پیروی از چند مرحله زیر به شما در یافتن یک جفت کفش مجلسی مناسب کمک می‌کند.

با دست زدن به چرم کفش آن را امتحان و لمس کنند

کفش‌های ساخته شده از چرم گزینه ایده آلی برای خرید هستند. چرم، صاف و نرم اما نه خیلی صاف خواهد بود و ممکن است براق باشد اما نه به اندازه‌ای که بتوانید بازتاب تصویر خود را در آن ببینید. مراقب کفش‌هایی باشید که خیلی براق به نظر می‌رسند و مانند پلاستیک هستند. به احتمال زیاد اینها چرم اصل نیستند، بنابراین از خرید آنها خودداری کنید.

برای خرید کفش مردانه لازم نیست حتما کفش چرم را انتخاب کنید، اما چرم دوام بیشتری دارد و با اکثر لباس‌های رسمی جور در می‌آید.

کفش‌هایی با جای مناسب برای انگشتان پا انتخاب کنید

کفش‌های رسمی و مجلسی مردانه دارای انواع شکل نوک هستند که این تنوع از مربع تا نوک تیز متغیر است، اما هیچ کدام بهترین گزینه شما نیستند. به دنبال مدلی باشید که نه مربع باشد و نه نوک تیز و نوعی را انتخاب کنید که حد وسط بین مربع و نوک تیز را داشته باشد. این شکل کفش‌ها برای سلامت پاها و همچنین به طور کلی ظاهر کلی فرد مناسب‌تر هستند.

هیچ شکل دقیقی وجود ندارد که همیشه مناسب‌ترین باشد. بیشتر باید به دنبال مدلی باشید که تعادل بین زاویه‌های انگشتان پا را حفظ کند. این مورد برای خرید کفش زنانه نیز صدق می‌کند. زیرا سلامت پا در اولویت است.

کفش‌هایی با پاشنه بلندتر از دو سانت انتخاب کنید

چطور کفش مجلسی و رسمی مردانه را درست انتخاب کنیم؟

کفش‌ها دارای پاشنه‌های مختلف هستند و یک حد وسطی برای انتخاب پاشنه درست وجود دارد. یک خط‌کش یا اندازه‌گیری چشمی کاری است که باید برای انتخاب پاشنه صحیح از آن استفاده کنید. اگر کفشی با پاشنه مناسب و بلندتر از حد معمول انتخاب کنید، از نظر ظاهری شکل خوبی نخواهید داشت و از انتخاب نرمال دوری کرده‌اید.

بیشتر کفش‌ها پاشنه‌دار هستند، اما برخی از کفش‌ها ممکن است پاشنه نداشته باشند. کفش‌های بدون پاشنه و تخت برای تیپ‌های نرمال و روزانه مناسب هستند، اما کفشی که قرار است با لباس رسمی یا مجلسی بپوشید، باید پاشنه داشته باشد.

برای تیپ‌های رسمی یا مجلسی کفش بند‌دار بخرید

هنگام انتخاب کفش مجلسی و رسمی، کفش بنددار یک ضرورت است. کفش‌های راحتی و بدون بند و چسبی ممکن است راحت‌تر به نظر بیایند، اما کفش‌های بنددار بسیار حرفه‌ای‌تر و شیک‌تر به نظر می‌رسند.

اگر از کت و شلوار استفاده می‌کنید، کفش‌های بنددار ضروری است. اما اگر از شلوار و پیراهن استفاده می‌کنید و کت و شلوار و جلیقه‌ای به تن ندارید، ممکن است به کفش بنددار احتیاج نداشته باشید.

اگر در یک مهمانی نیمه رسمی شرکت کرده‌اید و یک کت و شلوار رسمی پوشیده‌اید، مطمئنا خواهان این هستید که یک کفش رسمی و بنددار با لباس رسمی خود به پا کنید.

یک جفت کفش مشکی برای تطبیق پذیری با همه رنگ لباس انتخاب کنید

مشکی با همه رنگ لباس به جز قهوه‌ای تطبیق دارد. اگر کمد لباس شما متشکل از کت و شلوارهایی باشد که بیشتر مشکی، خاکستری یا آبی هستند، کفش‌های مشکی بهترین گزینه برای تطبیق پذیری با همه آن کت و شلوارها است. کفش‌های مشکی همچنین با شلوار خاکی یا حتی شلوار جین نیز جور در می‌آیند.

اگر قصد خرید تنها یک کفش را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که مشکی بخرید تا با همه لباسی مطابقت داشته باشد.

برای کفش‌هایی که بیشتر اوقات می‌پوشید، به دنبال یک کفش نرم و تا حدودی براق باشید. خوب است که یک جفت کفش جیر در مجموعه کفش‌های خود داشته باشید، اما نباید به عنوان جفت اصلی‌تان استفاده شود.

یک جفت کفش قهوه‌ای برای تنوع بخرید

چطور کفش مجلسی و رسمی مردانه را درست انتخاب کنیم؟

کفش‌های قهوه‌ای نیز در رده کفش‌های مجلسی به شمار می‌آیند، اما باید با دقت بیشتری با لباس‌ها هماهنگ شوند. لباس‌های قهوه‌ای و برنزه با کفش‌های قهوه‌ای به نظر خوب هستند، اگرچه که رنگ‌های مختلف و متنوعی از رنگ قهوه‌ای وجود دارد. توجه کنید که آیا کفش‌های قهوه‌ای که انتخاب می‌کنید با لباس‌های قهوه‌ای که دارید مطابقت دارد یا خیر.

به دنبال کفش‌هایی باشید که دارای رنگ سایه روشن قهوه‌ای هستند تا هماهنگی کفش با لباس‌هایتان راحت‌تر شود.

هنگام سفارش آنلاین دو سایز کفش خریداری کنید

اگر نمی‌توانید به فروشگاه‌های فیزیکی در سطح شهر بروید تا کفش را امتحان کنید، خرید دو سایز مختلف در خرید آنلاین کار صحیح است تا مطمئن شوید کدامیک برای سایز پا شما مناسب‌تر است. مشکل در تصمیم گیری برای خرید سایز بزرگ‌تر یا سایز کوچک‌تر است. در هنگام سفارش حتما اندازه پای خود را تا حد ممکن بدانید.

این بدیهی است که این کار هزینه بیشتری خواهد داشت، بنابراین هنگام سفارش، این را در نظر بگیرید. اگر با این مدل خرید مشکل دارید و توانایی انتخاب سایز به صورت آنلاین را ندارید، خرید کفش مجلسی در فروشگاه‌ها باعث می‌شود کفش مناسب را راحت‌تر انتخاب و خرید کنید.

هنگام امتحان کردن کفش جورابی را بپوشید که با کفش‌های مجلسی خود می‌پوشید

مطمئنا می‌خواهید کفش‌های مجلسی‌تان کاملاً مناسب پاهایتان باشد. اگر هنگام خرید کفش جوراب‌های نازک و یا ضخیم بپوشید، کفش در پاهایتان شل خواهد شد. هنگام انتخاب کفش، جوراب‌هایی را که بیشتر اوقات با آن کفش مجلسی و رسمی می‌پوشید را، بپوشید.

بهتر است جوراب‌هایی کمی ضخیم‌تر از جوراب‌های نخی بپوشید. امتحان کردن کفش با جوراب‌های ضخیم‌تر این اطمینان را به شما می‌دهد که کمی فضای اضافی برای پوشیدن جوراب‌هایی کمی ضخیم‌تر دارید.

خرید کفش مردانه از وب‌سایت دنیلی

با تمام راهنمایی‌هایی که کردیم الان می‌توانید یک کفش چرم مردانه مناسب با سایز و سلیقه خود به صورت آنلاین خریداری کنید. وبسایت دنیلی به آدرس www.danielleeiran.com تنوع بالایی از بهترین کفش‌های مردانه چرم را دارد که می‌توانید یکی از آنها را برای پوشیدن در مجالس خریداری کنید.