مصدومیت کیلینی مرا به چالش کشید


مصدومیت کیلینی مرا به چالش کشید

مدافع میانی هلندی تیم فوتبال یوونتوس با وجود ارتکاب برخی اشتباهات مهم در هفته‌های اول حضورش در این تیم، از وضعیتی که در کنار بانوی پیر دارد، راضی است.

مصدومیت کیلینی مرا به چالش کشید
به گزارش فانوس، ماتیس دلیخت مدافع میانی هلندی که یوونتوس تابستان امسال برای خرید او از آژاکس 85.5 میلیون یورو هزینه کرد، به سبب اشتباهاتی که در برخی از بازی‌های نخستش برای بانوی پیر داشته - از جمله دربی ایتالیا - مورد انتقاد قرار گرفته است اما او از سیر پیشرفتش در این تیم تا این مقطع از فصل راضی است.

دلیخت 20 ساله که به لطف پاره شدن رابط صلیبی جورجو کیلینی فرصت حضور در ترکیب اصلی یوونتوس را پیدا کرد، در سه بازی مهم این فصل بانوی پیر مقابل ناپولی، اتلتیکومادرید و اینتر مرتکب اشتباهات شده است. او اما در گفت‌‌و‌گو با سایت NU‌هلند تأکید کرد که از پیوستن به یوونتوس راضی است چون این تیم به او برای آینده‌اش درس‌های مهمی داده است.

دلیخت گفت: من در ابتدای ورودم به ترکیب یوونتوس بیشتر از هر چیز روی مرتکب نشدن اشتباه تمرکز داشتم، کاری که مطلقاً نباید انجام دهم. در چند هفته اول ورودم به یوونتوس من بیش از اندازه به این موضوع فکر می‌کردم. بعد از بازی مقابل اتلتیکومادرید، سعی کردم که خودم را پیدا کنم و با اعتماد به نفس به زمین بازی برگردم. بعضی چیزها همیشه غلط از آب درمی‌آیند اما من مطمئنم که اوضاع بهتر خواهد شد. از آن زمان تا کنون عملکرد من به مراتب بهتر شده است.

مدافع میانی هلندی یوونتوس در بازی اخیر این تیم در دربی ایتالیا هم به خاطر خطای هندش یک پنالتی به حریف تقدیم کرد، هرچند که یووه در نهایت بازی را 2 بر یک برد.

او در این باره هم گفت: اشتباهات هم بخشی از بازی هستند. متأسفانه ارتکاب اشتباه بخشی از زندگی یک مدافع است. مسلماً من نمی‌خواستم پنالتی بدهم اما در نهایت ما بردیم و همین هم اهمیت دارد. درک می‌کنم که مائوریتزیو ساری از من انتظارات بیشتری دارد اما هر بازی که به یک تیم جدید می‌رود باید زمان داشته باشد تا خودش را با شرایط جدید وفق دهد. یوونتوس پیش از من دو مدافع فوق‌العاده مانند کیلینی و بونوچی داشت و برنامه این بود که من به تدریج به ترکیب تیم اضافه شوم اما (به دلیل مصدومیت کیلینی) من خیلی سریع به ترکیب تیم اضافه شدم که این برایم یک چالش بزرگ بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا