برگزاری طرح رایگان آموزش طب سنتی در سلامتکده طوبی


برگزاری طرح رایگان آموزش طب سنتی در سلامتکده طوبی

مدیر آموزشی سلامتکده طوبی : سلامتکده طوبی در جهت حفظ سلامت جامعه دوره‌های آموزشی رایگان برگزار می‌کند

برگزاری طرح رایگان آموزش طب سنتی در سلامتکده طوبیآقای علی یوسفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به رسالت اصلی این سلامتکده که آگاهی بخشی به مردم در حوزه طب سنتی است و آموزش اساس این آگاهی بخشی است، از این رو برای نخستین بار در کشور طرح رایگان کارگاه‌های آموزشی را در این سلامتکده آغاز کرده ایم و به بیماران درباره طب سنتی آموزش می‌دهیم.
وی افزود: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سلامتکده و ثبت نام در این دوره آموزشی رایگان شرکت کنند و در کنار آموزش از مزاج شناسی و معاینه (ویزیت) رایگان طب سنتی هم برخوردار شوند.
آقای یوسفی گفت: امیدواریم با کمک مسؤولان گامی مؤثر در جهت اصلاح سبک زندگی برداشته شود.
وی افزود: این طرح به مدت یک سال ادامه خواهد داشت.

طب سنتی زیر نظر مراجع علمی مکمل طب نوین است
آقای علی عنابستانی مدیر سلامتکده طوبی نیز گفت: روش‌های درمانی طب سنتی در مراکز معتبر مکمل طب نوین پزشکی است.
آقای عنابستانی فزود: سلامتکده طوبی نخستین و جامع‌ترین سلامتکده طب سنتی در کشور و وابسته به دانشگاه بقیه الله است و در حیطه‌های آموزشی و پژوهشی و درمانی با ۱۲ کلینیک تخصصی فعالیت دارد.
وی ادامه داد: این سلامتکده روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ بیمار دارد که به درمان قطعی رسیده اند و تحت درمان متخصصان داخلی و بین المللی قرار دارند.
آقای عنابستانی با بیان اینکه روش‌های درمانی، مکمل طب نوین است گفت: ما به بیمارانی که مراجعه می‌کنند توصیه می‌کنیم درمان پزشک خود را کامل ادامه دهند و عمده پزشکان ما نیز پزشکان عمومی هستند که دوره Phd را در مراکز معتبر گذرانده و مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را اخذ کرده اند.
وی ادامه داد: درمان‌های طب سنتی ما منطبق بر طب سنتی اصیل است که هزاران سال قدمت دارد و خوشبختانه بیماران ما حتی از سایر کشور‌های دیگر از جمله عراق با علم درون زای کشورمان درمان شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس