سرمایه شرکت به 961 میلیارد ریال خواهد رسید


این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران اجرا خواهد شد. اصلاح ساختار مالی به عنوان هدف این افزایش سرمایه عنوان شده است.

سرمایه شرکت به 961 میلیارد ریال خواهد رسید


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، هیات مدیره شرکت داروسازی سبحان انکولوژی پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت ارائه کرده است. به این ترتیب و در صورت اجرایی شدن این افزایش سرمایه، مبلغ سرمایه شرکت به ۹۶۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران اجرا خواهد شد. اصلاح ساختار مالی به عنوان هدف این افزایش سرمایه عنوان شده است. بر اساس گزارش توجیهی شرکت، با توجه به مانده سود سهام پرداختنی به سهامداران شرکت که به بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال رسیده و به منظور جلوگیری از وجوه نقد شرکت که با توجه به وضعیت فعلی و مشکلات اخذ تسهیلات مالی اهمیت مضاعفی پیدا کرده است، بخش عمده‌ای از این افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران انجام می‌شود.

سرمایه شرکت به 961 میلیارد ریال خواهد رسید

اجرایی شدن این افزایش سرمایه منوط به صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا