ارائه 72 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به اقشار نیازمند در اردبیل


ارائه 72 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به اقشار نیازمند در اردبیل

گروه اجتماعی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال بیش از 72 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان اردبیلی ارائه شده و در قالب این تسهیلات یک هزار و 700 نیازمند گرفتاری‌های خود را برطرف کرده‌اند.

ارائه 72 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به اقشار نیازمند در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل، عصر امروز، ۱۶ مهرماه در دیدار با مسئولان کمیته امداد اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۲ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان اردبیلی ارائه شده و در قالب این تسهیلات یک هزار و ۷۰۰ نیازمند گرفتاری‌های خود را برطرف کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات کمیته امداد به نیازمندان و خدمات‌رسانی به نیازمندان به عنوان اولویت اساسی مطرح است، بیان کرد: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت در اختیار نیازمندان و افراد واجد شرایط قرار داده می‌شود تا مشکلات خود را از این طریق برطرف کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: دریافت تسهیلات کارگشایی به خانوار نیازمند اردبیلی با هدف رفع مشکلات درمانی و تامین اقلام مورد نیاز به عنوان اولویت اساسی مطرح است و باید به عنوان تامین مبلغی برای بهبود وضعیت معیشتی اقشار نیازمند اقدام مناسبی انجام یابد.

حسین‌نژاد اظهار کرد: آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و نیز رفع مشکلات بسیاری از نیازمندان از اقداماتی بوده است که با دریافت تسهیلات به دست آمده و بدون شک نقش اساسی در توسعه استان و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز به دنبال دارد که امید می‌رود خیران با ما نهایت همکاری را داشته باشند.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی صندوق امداد ولایت در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه نقش شایانی ایفا کرده و درصدد هستیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات نیازمندان را در اسرع وقت برطرف کرده و شاهد بهبود وضعیت زندگی آنان باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403