بلایی که فضای مجازی بر سر استقلال آورد!


رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: یکی از بلا‌هایی که سر استقلال می‌آید، همین فضای مجازی است. یک نفر شب از خودش چیزی منتشر می‌کند و دیگران هم که در جریان نیستند، باید پاسخگو باشند. نوشته بلایی که فضای مجازی بر سر استقلال آورد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بلایی که فضای مجازی بر سر استقلال آورد!

میرشاد ماجدی : یکی از بلا‌هایی که سر استقلال می‌آید، همین فضای مجازی است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۸:۰۰
بلایی که فضای مجازی بر سر استقلال آورد!

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: یکی از بلا‌هایی که سر استقلال می‌آید، همین فضای مجازی است. یک نفر شب از خودش چیزی منتشر می‌کند و دیگران هم که در جریان نیستند، باید پاسخگو باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرشاد ماجدی ، درباره آخرین وضعیت تیم امید گفت:

وظایف کمیته‌های مختلف فدراسیون مشخص است و در هر کمیته‌ای رئیس آن می‌تواند حرف بزند. من عضو کمیته فنی هستم، اما رئیس آن مرتضی محصص است. از روز اول تشکیل تیم امید قرار شد حمید استیلی، مدیر فنی تیم باشد و یک سرمربی هم انتخاب شود. پس از برکناری کرانچار، فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد. البته با توجه به پارادوکسی که بین مجیدی و استیلی در امور فنی پیش آمد و نمی‌توانستند کنار هم کار کنند، مجیدی از تیم امید جدا شد.

میرشاد ماجدی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره فعالیت‌های بازیکنان این تیم در صفحات مجازی گفت:

باید بازیکنان استقلال از این حالت خارج شوند. یکی از بلا‌هایی که سر استقلال می‌آید، همین فضای مجازی است. یک نفر شب از خودش چیزی منتشر می‌کند و دیگران هم که در جریان نیستند، باید پاسخگو باشند.

منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی