افتتاح طرح توسعه تنها کتابخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک


افتتاح طرح توسعه تنها کتابخانه شهر اسدآباد در آینده نزدیک

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از افتتاح طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید رجایی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد .

مهدی مرادیان تمجید در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح توسعه کتابخانه شهید رجایی اسدآباد به عنوان تنها کتابخانه شهر اسدآباد در صورت تجهیز در هفته کتاب افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی با اشاره به اینکه برای این طرح افزون بر 700 میلیون تومان هزینه شده است، افزود : در حال حاضر تجیز طرح توسعه این پروژه نیز به 200 میلیون اعتبار نیاز دارد .

مرادیان‌تمجید با بیان اینکه در این پروژه 270 متر به زیربنای کتابخانه عمومی رجایی اسدآباد اضافه شده است، گفت: با اتمام این طرح، هم اکنون کتابخانه شهید رجایی اسدآباد به 670 مترمربع افزایش یافته و در کنار احداث یک سالن عمومی ، 2 سالن مجزا "وی آی پی" هر سالن با ظرفیت 100 نفر ساخته شده که امکان استفاده به صورت همزمان برای برادران و خواهران در این سالن‌ها به وجود آمده است .

وی با اشاره به پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد نیز تصریح کرد: متولی این پروژه راه و شهرسازی بوده و به دلیل به طول انجامیدن عملیات اجرایی طرح قرار است با پیگیری‌ها این طرح از راه‌و شهرسازی برای تسریع در تکمیل و اتمام پروژه به نهاد کتابخانه‌های استان واگذار شود .

مرادیان تمجید سرانه کتابخانه‌های شهرستان اسدآباد را 1.3 مترمربع به ازای هر 100 نفربرشمرد و گفت: این سرانه به نسبت میانگین استان که 2.5 مترمربع برای هر 100نفر است کمتر بوده و رفع این مشکل با ساخت کتابخانه استاندارد شهرستان مرتفع خواهد شد .


وی در ادامه از اهدا بیش از 3 هزار جلد کتاب توسط اسدآبادی‌ها به کتابخانه‌های این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 2500 نسخه از کتابهای اهدایی ثبت کتابخانه شده‌اند.


مرادیان تمجید اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی اسدآباد در حال حاضر دارای 3800 عضو فعال کتابخانه‌ای هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت