روش های به ارگاسم رسیدن زنان


ارگاسم زنان,ارضا شدن زنان,نحوه ارگاسم شدن زنان,چطور به ارگاسم برسم,زنان را چطور ارضا کنیم که به ارگاسم برسند,روش های به ارگاسم رسیدن زنان

روش های به ارگاسم رسیدن زنان

روش های به ارگاسم رسیدن زنان

روش های به ارگاسم رسیدن زنان

ارگاسم در زنان به دو صورت ارگاسم کلوتیرال و ارگاسم واژینال است.

بسیاری از زنان هنگامی که از تماس زناشویی واژینال به مرحله ارگاسم نمی رسیدند حس نقص و کمبود می کردند چرا که مطابق با نظریه فروید تنها راه به ارگاسم رسیدن زنان از طریق روابط زناشویی کلاسیکی است که با همسرش دارد و این نحوه فکر باعث میشد که زوجین برای ایجاد تغییر در کیفیت و کمیت رابطه زناشویی خویش تلاشی به خرج ندهند. این در حالی است که بسیاری از زنان تنها میتوانند از طریق ایجاد تحریکات ناحیه کلیتوریس در موقع رابطه زناشویی به ارگاسم برسند.

بیشتر بخوانید: تفاوت تحریک زنان در رابطه کلیتورال و واژینال

همچنین پژوهشهای دیگری در همین زمینه نشان داد که بافت ناحیه کلیتورال به مقدار قابل توجهی به داخل ناحیه واژینال ادامه پیدا کرده است. این مطالعات این مسئله را به اثبات رساند که بین ارگاسم واژینال و کلیتورال تفاوتی وجود نداشته و آن ها دو فاز متفاوت از هم نیستند.

بنابراین ارگاسم در زنان به اینصورت است که بعضی از زنان با تحریک ناحیه کلیتوریس و بعضی دیگر با تحریک ناحیه واژینال به مرحله ارگاسم می رسند.

ولی در هر حال ارگاسم در هر دو گروه این زنان یک مفهوم دارد. حتی بعضی معتقد هستند این رابطه بین ناحیه واژینال و کلیتورال سبب شده که ناحیه کلیتورال پایه ای برای ارگاسم زنان به شمار آید. همچنین یکی از مهم ترین پژوهشهایی که در این زمینه به وسیله دکتر هلن کانل صورت گرفته عنوان می کند که ارتباط داخلی که بین کلیتوریس و واژینال وجود دارد ، منشأ احساس ارگاسمی است که زنان آنرا در طی روابط زناشویی احساس می کنند.

با این تصور که در اثر نزدیکی در رابطه جنسی، سطح داخلی بافت کلیتوریس تحریک شود. این پژوهشگر معتقد است که دیواره واژن همان کلیتوریس است. ضمنا در بعضی از زنان ناحیه کلیتوریس وسیع تر بوده و بنابراین شدت تحریک این گروه از زنان باید شدید تر از دیگران باشد یعنی این گروه از زنان احتیاج دارند تا در موقع رابطه زناشویی با همسرشان، برای رسیدن به مرحله ارگاسم بیش تر مورد تحریک قرار گیرند. این در حالی است که زنانی با بافت طبیعی و عادی نیازی به تحریکات شدید تر و بیش تر ندارند. شناخت این مسئله در بهبود کیفیت روابط زناشویی در زوجین کمک شایان توجهی خواهد کرد.

مدت زمان ارگاسم در زنان:

ارگاسم در زنان طی یک روند اوج گیری و یک روند تخلیه صورت می گیرد ، به شکلی که مدت زمان خاصی را نمی توان برای رسیدن به آن معلوم کرد. مدت زمان رسیدن زنان به ارگاسم از ده تا بیست دقیقه بین افراد گوناگون متغیر هست. تماماً این عمل با جمع شدگی عضلات ملازم هست.

تخمین زده میشود که بطور کلی ارگاسم در زنان حدود بیست ثانیه به طول می انجامد.

بیشتر بخوانید: تفاوت ارگاسم زنان چاق با زنان لاغر

تفاوت در میزان یا شکل ارگاسم در زنان :

همان طور که در قسمت قبل بیان شد ارگاسم حاصل انقباض هایی غیر ارادی در ماهیچه ها میباشد که این انقباض ها در زنان در یک سوم بیرونی واژن و در مردان در ماهیچه های لگنچه انجام می شود .

ارگاسم در زنان به شکلهای مختلفی صورت میگیرد زنان تجربه ی ارگاسم خویش را به شکل های مختلفی بیان می کنند، بعضی میگویند که ارگاسم مثل یک عطسه بزرگ میباشد و بعضی هم آنرا مانند صعود به یک قله ی مرتفع بیان می کنند.

بعضی ها ارگاسم را تنها در اندامهای جنسی خویش و بعضی دیگر در دیگر اعضای بدنشان حس می نمایند. هنگامی که زنان به ارگاسم می رسند، بدن آن ها کمی به هم جمع شده و ماهیچه هایشان جنب و جوش پیدا می کند. همچنین ماهیچه های دیواره ی واژن بهمراه ماهیچه های لگنچه و مخرج با ریتم منظمی انقباض یافته میشوند . بر خلاف مردان که بعد از ارگاسم، تمایل جنسی آن ها دقایقی کاهش یافته و نعوظ آن ها کاهش می یابد، زمانی که زنان وارد مرحله ی ارامش شده و انقباض ماهیچه ها در آن ها کاهش می یابد، آن ها میتوانند سریع و دوباره به مرحله تداوم لذت برگشته و امیزش دوباره را از همانجا آغاز نمایند.

بسیاری از زوجین تصور می کنند که ارگاسم در زنان مثل مردان به هنگام ورود به وجود می آید و نیازی به تحریک کلیتوریس نیست. به همین علت دیده می شود که بسیاری از زنان در امیزش های خویش به ارگاسم نمی رسند و حتی ارگاسم را با دیگر حالات چرخه ی واکنش جنسی، به خصوص تداوم لذت، اشتباه می گیرند. ولی باید گفت که اندام اصلی ارگاسمی زنان کلیتوریس است و معمولاً زنان از تحریک های مهبلی به ارگاسم نمی رسند.

زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند:

ارگاسم در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون بصورت معمایی سربسته باقی مانده است. به اوج نرسیدن در زمان عمل جنسی می تواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد. ثابت شده که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسأله می باشد.

ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین علت زمانی بیش تر می برد تا زنان به ارگاسم برسد.

ارگاسم در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوریکه زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد. حدود 10 درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان از طریق استمنا میباشد یادگیری به ارگاسم رسیدن زنان به یک امر مهم و ضروری برای بقای زندگی زناشویی تبدیل شده است.

زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چطور میتوانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این بین مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در به ارگاسم رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد. ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود . در حالی که این پدیده در خانم‌ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به وضعیت روحی و ارتباط عاطفی دو طرف بستگی دارد.

به ارگاسم نرسیدن زنان میتواند به علت بی علاقگی، استرس و وضعیت روحی نامطلوب و نزدیکی به روش اشتباه باشد و بعلاوه برای برخی خانم‌ها این الزام وجود ندارد که با هر نزدیکی الزاماً به ارگاسم برسد.

شاید یکی از راههای زیر گره گشای مشکل شما باشد:

1-اغلب زنان به اشتباه خیال میکنند که در زمان روابط جنسی ارامش بسیار مهم هست ولی آن ها از این نکته بی خبر هستند که تنش هم در زمان روابط جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است. زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آن ها ساق پا ؛شکم، باسن و... دررسیدن به ارگاسم درگیر میشوند . اغلب زنان میگویند موقع ارگاسم انقباض در لگن را حس میکنند .

2-اغلب زنان روابط جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آنرا بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال میکنند و بجای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی میشود . تلاش کنید ذهن خویش را از تمامی مسایل خالی کنید و در اکنون تنها به همین مسأله بیندیشید.

3-در موردهای پیچیده تر برای درمان حتماً به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خویش را انجات دهید تجویز پزشک در بیش تر مواقع میتواند مشکل را رفع کند.

روش های به ارگاسم رسیدن زنان

تنها ۲۵ درصد از زنان در زمان نزدیکی همیشه به ارگاسم می رسند. یک ورود ساده تاثیری روی به ارگاسم رسیدن زنان ندارد، ولی کلیتوریس، که حدودا ۴ یا ۵ سانت بالاتر از دریچه ی مهبل است، نقش بسیار مهمی در ارضا شدن زنان دارد.

ولی بسیاری از زوج ها دوست دارند که زنان در زمان نزدیکی به اوج لذت جنسی برسند. سه موقعیت نزدیکی به مردان اجازه میدهد تا به آسانی ماساژ ناحیه ی کلیتوریس را ارائه دهند. همچنین ، یک تغییر جزیی در موقعیت رو بودن مرد هم امکان دارد موثر باشد.

۱. قرارگرفتن زن روی مرد

مرد به پشت دراز میکشد و پاها نزدیک هم هستند. زن پاها را از هم باز میکند و روی آلت تناسلی مرد می نشیند. وی میتواند با دست کلیتوریس را نوازش کند. یا مرد میتواند دستش را مشت کند و آنرا وسط لگن های شان قرار بدهد. زن خود را روی مشت مرد تنظیم میکند تا بتواند رو به جلو خم شود و کلیتوریس را روی آن فشار بدهد.

۲. دخول از پشت

زن بصورت چهار دست و پا روی زمین قرار دارد. مرد زانو میزند یا پشت سر زن می ایستد. بعد از پشت به زن نزدیک میشود و ناحیه ی کلیتوریس را نوازش میکند . میتواند دست را بین پاهای زن قرار دهد یا از ویبراتور استفاده کند . توجه:ورود به فرج از پشت باعث میشود که الت تناسلی مرد تا عمق زیادی وارد مهبل شود و بدین ترتیب زنان احتمالا درد خواهند داشت. آقایان محترم، از همسرتان سوال کنید که آیا این شکل از ورود در همسرتان در وی درد ایجاد میکند یا خیر؛ درصورتی که جواب وی مثبت بود بکوشید فراتر از حد بردباری وی عمل نکنید.

۳. سبک قاشقی (پشت زن رو به قفسه‌ی سینه‌ی مرد)

در سبک قاشقی دستان مرد ازاد هستند تا ناحیه ی کلیتوریس زن را ماساژ بدهد. یا خود زن میتواند کلیتوریس را با دست یا ویبراتور ماساژ دهد.

۴. تکنیک CAT

در طول نزدیکی رایج که مرد در بالا قرار می گیرد، نعوظ تقریباً بصورت افقی حرکت میکند . در سال ۱۹۸۸، ادوارد ایکل، پژوهشگر روابط جنسی اهل نیویورک، از مردان خواست تا به جلو و یک طرف حرکت کنند تا قفسه ی سینه شان یکی از شانه های زن را بپوشاند. با این تغییر، حرکت نعوظ بیش تر بصورت بالا و پائین است و استخوان شرمگاهی در پایه ی آلت تناسلی، تماس مستقیماً با کلیتوریس برقرار میکند .

پژوهش های گوناگون نشان داده اند که حق با ایکل بوده است. CAT در زمان نزدیکی به صورتی که مرد روی زن قرار دارد، ارضا شدن زنان را تضمین نمی کند و جایگزینی برای لمس آرام و خوش آیند با استفاده از دست، دهان یا ویبراتور نیست، ولی بطور چشمگیر توانایی بیشتر زنان را برای رسیدن به ارگاسم در طول نزدیکی به شیوه ای که مرد روی زن قرار دارد، بهبود می بخشد.

۵. تکنیک توپ

در طول مقاربتی که مرد روی زن قرار دارد یا CAT، یک توپ کوچک نرم، میتواند بین کلیتوریس زن و لگن مرد قرار بگیرد. فشاری که لگن روی توپ وارد میکند ، میتواند قابلیت زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی افزایش دهد.

۶. تقلید دخول

به جای اینکه واقعا آلت تناسلی را وارد مهبل زن کنید، آنرا روی شیار حساس بین لب های داخلی مهبل قرار بدهید و فشار وارد کنید. با روانسازی مطلوب منطقه، شفت آلت تناسلی روی فرج فشار وارد میکند ، در حالیکه سر آلت روی کلیتوریس را نوازش میدهد .

در مورد ارگاسم مطالب ذیل را بخوانید:

20 روش برای رسیدن خانم ها به ارگاسم

نشانه ارگاسم شدن در زنان

رابطه زناشویی بدون دخول

منابع: شفاجو- مردمان

روش های به ارگاسم رسیدن زنان

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

روش های به ارگاسم رسیدن زنان روش های به ارگاسم رسیدن زنان




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!