هتل سنتی هفت خوان یزد


هتل سنتی هفت خوان عمارتی کهن و تاریخی مربوط به دوران قاجاریه در شهر تاریخی و توریستی یزد واقع شده است.هتل سنتی هفت خوان در شهر یزد، خیابان ایرانشهر، کوچه هاشم خان قراردارد .در ابتدای ورود به این هتل سنتی که قدمت آن به دوره قاجار برمی گردد باید از زیر یک هشتی بسیار زیبا […] نوشته هتل سنتی هفت خوان یزد اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای...

هتل سنتی هفت خوان عمارتی کهن و تاریخی مربوط به دوران قاجاریه در شهر تاریخی و توریستی یزد واقع شده است.هتل سنتی هفت خوان در شهر یزد، خیابان ایرانشهر، کوچه هاشم خان قراردارد .در ابتدای ورود به این هتل سنتی که قدمت آن به دوره قاجار برمی گردد باید از زیر یک هشتی بسیار زیبا گذر کرد که پس از آن به رستوران می رسیم در فضای رستوران یک حوض بزرگ و طویل در میان باغچه های کوچک و سرسبز قرار دارد که اطراف آن را تخت های سنتی برای استراحت، صرف نوشیدنی و انواع غذاهای لذیذ تشکیل داده اند، محیط باصفای رستوران و چایخانه سنتی با وجود دیوار های کاهگلی، ۳ دری و ۵ دری با شیشه های رنگی اتاقها بسیار دلباز تر و روح نواز تر شده است.

هتل سنتی هفت خوان با دارا بودن ۷ اتاق به صورت اتاق های ۱ تخته، ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته، ۵ تخته، ۶ تخته VIP و ۷ تخته در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۳۰ گردشگر را دارد. اتاق ۶ تخته VIP دارای یک حیاط خصوصی می باشد که در وسط آن حوض آبی رنگی معروف به حوض چهارپر قرار دارد. تمامی اتاق ها دارای توالت فرنگی و حمام اختصاصی، تلویزیون و یخچال هستند.لازم به ذکر است چنانچه مسافران عزیز تمایل داشته باشند می توانند از انواع غذاهای محلی و سنتی فراهم شده در رستوران، سفارش دهند.

از جمله امکانات وخدماتی که هتل سنتی هفت خوان برای رفاه مسافران در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف اختصاصی و عمومی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، حمام و توالت فرنگی اختصاصی، توالت ایرانی عمومی، راهنمای تور، اینترنت و وای فای رایگان،سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت ( کولرگازی، بخاری گازی )، رستوران، چایخانه سنتی و … اشاره کرد.
بازار خان، باغ مشیرالممالک، مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع یزد، برج خاموشان، کاروانسرای زین الدین، خانه لاری ها، هشت باغ دولت آباد، آب انبار شش بادگیر و … از جمله جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی شهر یزد می باشند. یزد یکی از کلان شهرهای ایران می باشد که به دلیل معماری تاریخی ارزشمند و بافت سنتی دست نخورده اش همه ساله به ویژه در ایام نوروز پذیرای گردشگران و توریست گردان فراوانی است.
اقامت برای کودکان کمتر از ۵ سال رایگان می باشد.

هتل سنتی هفت خوان یزد

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا فرودگاه یزد : ۷.۵ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد : ۵.۸ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری یزد : ۱۰.۶ کیلومتر ( ۱۹ دقیقه )
فاصله تا حمام تاریخی خان : ۳۵۰ متر ( ۲ دقیقه )
فاصله تا مجموعه دیدنی امیرچخماق : ۸۵۰ متر ( ۴ دقیقه )
فاصله تا آب انبار شش بادگیر : ۱.۱ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا هشت باغ دولت آباد : ۱.۸ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا آتشکده زرتشتیان : ۲ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا مسجد جامع یزد : ۱.۸ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا موزه آیینه و روشنایی : ۴.۷ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا دخمه زرتشتیان (برج خاموشان) : ۱۷.۳ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا کاروانسرای زین الدین : ۷۳.۷ کیلومتر ( ۵۳ دقیقه )
فاصله تا غار نباتی : ۸۶.۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه )
فاصله تا منطقه محافظت شده کالمند : ۱۱۴ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۹ دقیقه
آدرس: استان یزد ، شهر یزد ، خیابان ایرانشهر، کوچه هاشم خان

هتل سنتی هفت خوان یزد
هتل سنتی هفت خوان یزد
هتل سنتی هفت خوان یزد
هتل سنتی هفت خوان یزد
هتل سنتی هفت خوان یزد

منبع : یو اسپیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن