احیای گروه‌های سرود با اجرای طرح ملی «هوای تازه» در شش گام


احیای گروه‌های سرود با اجرای طرح ملی «هوای تازه» در شش گام

عرفان‌پور با بیان‌اینکه طرح ملی «هوای تازه» درصدد احیاء و گسترش گروه‌های سرود و شناسایی استعدادهای برتر این حوزه است، گفت: آلبوم سرود «همصدا با اربعین» در همین راستا تولید شده و از هفته آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «میلاد عرفان پور» ‌در نشست خبری تولید آلبوم سرود «همصدا با اربعین» و شروع گام سوم طرح ملی «هوای تازه» که امروز (چهارشنبه، 17 مهرماه) در محل حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه این آلبوم دومین اثر در فضای سرود است که توسط مرکز موسیقی حوزه هنری طی یک سال اخیر تولید شده است، گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طرح ملی هوای تازه و با همکاری حوزه هنری آغاز شد که به دنبال احیاء و گسترش گروه های سرود و شناسایی استعدادهای برتر در این حوزه در سراسر کشور است.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری افزود: طرح ملی هوای تازه در شش گام اجرا می شود تا ضمن شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از آنان و همچنین ارایه آموزش های لازم زمینه گسترش گروه های سرود و اقبال عمومی به موضوع سرود در مساجد کشور را فراهم کند.

وی ادامه داد: آلبوم سرود «همصدا با اربعین» از هفته آینده در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد و تلاش داریم انتشار و توزیع این آلبوم به حوزه هنری محدود نشود و بتوان الگویی برای گروه های سرود در سراسر کشور به ویژه در حوزه هنری شود.

عرفان پور تاکید کرد: بیش از 10 موسیقی دان ممتاز کشورمان در اجرای آلبوم سرود همصدا با اربعین مشارکت دارند. ضمن اینکه از موسیقی و نوحه هیئت های مذهبی نیز در اجرای این کار الهام گرفته شده است. تمام تلاش ما این بوده است که کاری فاخر و پر محتوا تولید کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش مرکز موسیقی حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که کاری فاخر، ارزشمند و ماندگار در حوزه اربعین تولید شود تا الگویی برای سایر گروه های سرود در این حوزه باشد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !